CityBee ei too tänavu elektritõukerattaid tänavatele
Muutunud turu- ja tarbimisolukorda arvestades on sõidukijagamise ettevõte CityBee otsustanud sel hooajal tõukerattaid linnatänavatele mitte tuua ning keskenduda vaid kvaliteetse sõidukijagamise ja kullerteenuse pakkumisele.
„Koroonaviiruse laialdane levik ning sellest tingitud piirangud on mõjutanud tugevalt ka sesoonsete renditoodete pakkumist, mistõttu otsustasime sel hooajal elektrilisi tõukerattaid Eestisse mitte tuua ning jätkata siinsel turul vaid aastaringse sõidukite ja kaubikute sõidukijagamise teenusega,“ sõnas CityBee Eesti juht Britta-Liisa Ait.
Meieni on jõudnud kuuldused, et veel paar tegijat plaanivad tulla turule elektritõukerataste äriga, ütles tänases hommikuprogrammis Citybee Eesti juht Britta-Liisa Ait.
Sõidukijagamise ettevõte CityBee tõi möödunud nädalavahetusel tänavatele uusi sõidukeid, mille hulgas on ka esimesed linnamaasturid Nissan Qashqai, universaalkerega sõiduautod Toyota Auris ning Peugeot 308. Viiruse tõttu puhaststakse autosid sagedamini.
Sõidukijagamise ettevõte CityBee reageeris klientide eriolukorrast tingitud vajadustele, alandades sõidukite pikaajalise rendi hindu. Karantiiniperioodil maksab ööpäevaks renditud auto pea sama palju kui tavapärane kolmetunnine rendiperiood.
Sõidukijagamisettevõte CityBee avab kiirkullerteenuse aidates leevendada e-kaubanduse suurenenud mahtudest tulenevaid tarneraskusi. Enne tööpäeva lõppu tehtud tellimustele tagatakse sama päeva tarne.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.