Riik peaks tagama stabiilse maksu- ning majanduskeskkonna, soovivad transpordi- ja logistikaäris tegutsevate frmade juhid. Eeskätt teevad neile muret kõrge kütuseaktsiis ja liigne regulatsioon.

- Kõige enam teeb sektorile muret kõrgemast kütuseaktsiisist tulenev ebavõrdsus.
- Foto: LIIS TREIMANN
“Kõige suurem mõju kindlasti meie valdkonnale on olnud kütuseaktsiisi tõus – oleme ebasoodsas seisus võrreldes lähinaabritega,” kinnitab Ferroline Grupp OÜ tegevjuht Tõnu Sepp. “Kütuse hinnavahe lähinaabritega on täna ca 18,5%. Kindlasti tuleks tõsiselt kaaluda aktsiisimäärade alandamist lähinaabritega võrdsele tasemele.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.