• 26.01.20, 23:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Skeleton aitab Varssavi trammivõrku uueks luua

Superkondensaatorite tootja Skeleton allkirjastas lepingu Poola trammifirma Medcomiga. Skeletonid superkondensaatorid hakkavad Varssavi trammide pidurdusenergiat püüdma, mis peaks efektiivsust kõvasti tõstma ja linna elektrivõrku ülekoormuse eest kaitsma.
Skeletoni juht Taavi Madiberk Saksamaal Dresdenis asuvas tehases.
  • Skeletoni juht Taavi Madiberk Saksamaal Dresdenis asuvas tehases.
  • Foto: LIIS TREIMANN
Superkondensaatorite eeliseks on Skeletoni teatel see, et nad peavad vastu tervelt miljon laadimistsüklit ja on võimelised energiat kiiresti sisse võtma, mistõttu on nad väga sobivad trammide pidurdamisest tekkivad kineetilise energia salvestamiseks.

Seotud lood

Uudised
  • 18.09.19, 09:28
Eestist pärit firma loob trende sõidukite turul
Superkondensaatorite tootja Skeleton Technologies sai kümneaastaseks. Saksamaa tehas on neil käigus olnud pea aasta ning Skeletoni kaasasutaja ja tegevjuht Taavi Madiberk lubas, et omakorda aasta pärast on neil välja töötatud süsteem, mis suudab elektribussi täis laadida 15 sekundiga. Pole ime, et Hiinast pärit spioonid käivad nende Dresdeni külje all asuvas tehases lausa luurel.
Saated
  • 17.09.19, 15:31
Skeletoni tehnoloogia edestab ka Teslat
Järgmisel nädalal toimub Äripäeva konverents Äriplaan ning seal esineb ka ettevõtte Skeleton Technologies tegevjuht Taavi Madiberk. Temaga on olnud ikka põhjust rääkida, kuid pikaks intervjuuks oli tal seni alatasa liiga kiire. Nii tuli minna ise Saksamaale Dresdenisse, kus on ka Skeletoni tehas.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele