Alates 1. veebruarist läheb Tallinki Club One’i lojaalsusprogamm üle digitaalsele liikmekaardile, plastikkaarte klubiliikmetele enam automaatselt ei väljastata.
Digitaalsetele klubikaartidele ülemineku eesmärk on vähendada kollektiivset ökoloogilist jalajälge ning pakkuda püsikliendile mugavamaid teenuseid nii merel kui maal. Plastikkaartidest loobumine on kooskõlas kontserni jätkusuutliku tegevuse ja vastutustundlikkuse eesmärkidega, millele iga-aastaga üha enam rõhku pannakse.
”Üleminek Club One’i lojaalsusprogrammi digikaardile tähendab meie ligi 2,7 miljonile klubiliikmele eelkõige mugavamat teenindust ja personaalsemat lähenemist. Mis veelgi olulisem - digikaardile üleminek aitab meil üheskoos säästa keskkonda – edaspidi jääb meil tänu plastikkaartidest loobumisele ühes aastas välja jagamata kuni 5 tonni plastikut. See on järjekordne samm Tallinki kui vastutustundliku ettevõtte tegevuses üha säästlikuma tegevuse poole, mis omakorda pakub ka meie lojaalsetele klientidele võimaluse anda oma panus puhtama keskkonna nimel, ” märkis Tallinki lojaalsusprogrammi Club One’i juht Helena Raud.
Raua sõnul on ettevõttel plaanis olemasolevad Club One’i plastikkaardid püsiklientide kaasabil kokku koguda ja ümber töödelda heategeval eesmärgil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Raud lisas, et vastu tulles praegustele ja tulevastele lojaalsusprogrammi liikmetele, säilitab ettevõte soovijatele plastikkaardi tellimise võimaluse.
Kõiki Tallinki Club One’i lojaalusuprogrammi eeliseid ja pakkumisi saab klubiliige kasutada läbi Tallink & Silja Line’i mobiilirakenduse.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.