Tallinna gaasibusside gaasihanke võitnud uus tulija ICP Solutions jäi kaotust kandnud Eesti Gaasile hambusse ja asi liigub kohtusse. Mäng käib kümnete miljonite peale.

- Nädala eest uute busside ostulepingust teatanud Tallinna Linnatranspordi ASi juhil Deniss Boroditšil pole veel aimugi, kas sügisest liinidele tulevatele gaasibussidele on kütuse tarnimine üldse tagatud.
- Foto: Liis Treimann
Eesti viimaste aastate ühes suurimas ja pikaajalisimas gaasihankes kolmandale kohale jäänud Bussitanklad OÜ emafirma Eesti Gaasi juhatuse liige Raul Kotov ütles, et nad otsustasid hanke vaidlustada, sest see on kogu gaasiturule, varustuskindlusele ja gaasi kasutamise mainele väga oluline. Võitja, ICP Solutionsi juhatuse liige Siim Tenno leiab, et teise poole argumendid lihtsalt ei päde.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta kestnud vaidlused Tallinna gaasibusside hanke ümber nii pea lahendust ei saa, sest Scania Eesti otsustas viia asja riigikohtusse.
Riigikohus otsustas täna jätta menetlusse võtmata Scania Eesti AS-i kassatsioonkaebuse gaasibussihanke vaidlustamise osas, mis tähendab, et Tallinna Linnatranspordi AS-i riigihanke võitis Solaris Bus & Coach. Vastavalt riigihankele ostab Tallinna Linnatransport 100 uut surugaasil töötavat linnaliinibussi võimalusega soetada veel lisaks 100 bussi.
Kogu raudtee elektrifitseerimine maksab kümme korda rohkem kui kaubavedude seadmine veeldatud gaasile. Veeldatud gaasiterminali plaaniv Alexela leiab, et eesmärgi täitmiseks on see liiga kõrge hind.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.