• 26.11.19, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tulevikus võib Eestis kasutada vaid põhjamaade kliimasse mõeldud talverehve

Alates 1. detsembrist 2022 peavad Eesti teedel sõivate sõidukite naastudeta talverehvid olema mõeldud põhjamaade kliimas kasutamiseks. Nõuetele vastavad rehvid on tähistatud märgiga, millel on kolm mäetippu ja lumehelves, teatab Maanteeamet.
Märk, millega tähistatakse põhjamaade kliimasse sobicaid talverehve.
  • Märk, millega tähistatakse põhjamaade kliimasse sobicaid talverehve.
Sellest aastast on talverehvide kasutamine kohustuslik ka kerega L6e (nn mopeedauto) ning L7e (nn ATV) kategooria sõidukitele. Endiselt peavad talvisel ajal talverehve kasutama M1 (kuni kaheksakohaline auto), N1 (kaubik, mille täismass ei ületa 3,5 t) ja O2 (haagis, mille täismass on üle 0,75 t, kuid ei ületa 3,5 t) kategooria sõidukid.
Naastrehvide kasutamine on lubatud 15. oktoobrist kuni 31. märtsini, talviste tee- ja ilmastikuolude esinemise korral võib naastrehve kasutada kuni 30. aprillini. Talverehvide kasutamine on kohustuslik 1. detsembrist kuni 1. märtsini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele