• 26.11.19, 13:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tulevikus võib Eestis kasutada vaid põhjamaade kliimasse mõeldud talverehve

Alates 1. detsembrist 2022 peavad Eesti teedel sõivate sõidukite naastudeta talverehvid olema mõeldud põhjamaade kliimas kasutamiseks. Nõuetele vastavad rehvid on tähistatud märgiga, millel on kolm mäetippu ja lumehelves, teatab Maanteeamet.
Märk, millega tähistatakse põhjamaade kliimasse sobicaid talverehve.
  • Märk, millega tähistatakse põhjamaade kliimasse sobicaid talverehve.
Sellest aastast on talverehvide kasutamine kohustuslik ka kerega L6e (nn mopeedauto) ning L7e (nn ATV) kategooria sõidukitele. Endiselt peavad talvisel ajal talverehve kasutama M1 (kuni kaheksakohaline auto), N1 (kaubik, mille täismass ei ületa 3,5 t) ja O2 (haagis, mille täismass on üle 0,75 t, kuid ei ületa 3,5 t) kategooria sõidukid.
Naastrehvide kasutamine on lubatud 15. oktoobrist kuni 31. märtsini, talviste tee- ja ilmastikuolude esinemise korral võib naastrehve kasutada kuni 30. aprillini. Talverehvide kasutamine on kohustuslik 1. detsembrist kuni 1. märtsini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele