• 17.10.19, 10:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Regional Jet hakkab endale piloote välja koolitama

Kuna lendurite puudus on globaalne probleem, kuid lennundussektor kasvab hüppeliselt otsustas Eesti lennufirma Regional Jet asutada oma lennukooli ja pakkuda piloodiõpet kõigile huvilistele.
Regional Jeti kõneisik Toomas Uibo kinnitas, et Regional Jet on ja jääb Eesti lennufirmaks ja soovib saada osa üha kasvavatest lennumahtudest
  • Regional Jeti kõneisik Toomas Uibo kinnitas, et Regional Jet on ja jääb Eesti lennufirmaks ja soovib saada osa üha kasvavatest lennumahtudest
  • Foto: Andres Haabu
”Kui me vaatame maailma lennunduse tulevikuprognoose, siis on selge, et tegemist on hüppeliselt kasvava tööstusharuga, mis vajab pidevalt haritud spetsialistide järelkasvu,” ütles Regional Jeti pressiesindaja Toomas Uibo.Täpsamalt hakkab Regional Jet pakkuma 18 kuu pikkust liinpiloodi õppeprogrammi, mille läbimisel garanteerib ettevõte töökoha Tallinna baasis.
Lennukooli esimene pakkumine on suunatud Eestis resideeruvatele inimestele, et luua siin uusi töökohti. ”Järgneva paarikümne aasta jooksul lennumahud maailmas tõenäoliselt kahekordistuvad ja Eesti huvi peaks olema sellest kasvust osa saada,” lisas Uibo.
Avalduste vastuvõtt on alanud ja viimane kandideerimise kuupäev on 31. oktoober. Kutsesobivustestid toimuvad selle aasta novembris ja detsembris ning õppetööga tehakse algust järgmise aasta jaanuaris.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Regional Jet käitab täna 19 lennukit ja kasvatab järgmise aasta jooksul oma lennukipargi kolmekümnele masinale. Hetkel opereerib ettevõte CRJ-tüüpi reaktiivlennukitega, ATR-tüüpi turbopropeller lennumasinate ja 2020 aasta alguses alustatakse lennuoperatsioone ka Embraer 195 reaktiivlennukitega.
Uibo toonitas meediaväljaannetele saadetud pressiteates, et Tallinn on ja jääb ka lähitulevikus Eesti lennufirma jaoks kõige suuremaks baasiks, kust opereeritakse 8 kuni 9 lennukit.
Lende teostatakse peamiselt SASi ja LOTi kaubamärkide all.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele