Riigikontroll tõdes Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevaühendust analüüsides, et parvlaevaühendus läheb palgakulude kasvu tõttu riigile aina rohkem maksma ning ühenduse pidamise perspektiividele tuleb mõelda juba praegu.

- Riigifirma TS Laevade parvlaev Piret. Hiljemalt 2022. aastal peab riik otsustama, kas tahab praamid enda firmalt välja osta.
- Foto: Mihkel Maripuu/Postimees/Scanpix
Parvlaevaühendus on aasta-aastalt läinud kallimaks: tinglikult maksis 2007. aastal riik iga sõiduki üleveo kohta toetust ligi 11,4 ja 2018. aastal 18,3 eurot. Iga reisija kohta arvestatult oli kasv 4 eurolt 8 eurole.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.