Airbus teatas Pariisi lennunäitusel küll sellest, et uuele A321 lennuki osas tehti tellimusi ligikaudu 240 lennuki osas, kuid Airbusile ei mahtunud pähe, kuidas IAG sai teha 200 lennuki suuruse tellimuse praegu lennukeelu all olevale Boeing 737 MAXile, nii et Airbusilt pakkumist vastava kategooria lennukile ei küsitud.
Reutersi andmetel nägid tööstusharus osalejad teisipäevast, üle 24 miljardi dollari väärtusesse küündivat Boeingu lennukite tellimust IAG poolt, osaliselt kantud soovist säilitada lennukitootjate vahel konkurents, mis on saanud kannatada pärast kolme kuu pikkust Boeingu ühe populaarse lennukimudeli lendamise keeldu.
Airbusi jaoks tuli selline tellimuse uudis seda üllatavamalt, et enne seda oli Airbus IAGga sõlminud väiksema tellimuskokkuleppe A321XLR lennukite tarnimise osas.
„Me sooviksime võimalust selle äri osas võistelda,“ ütles Airbusi kommertsjuht Christian Scherer ajakirjanikele, kui kommenteeris IAG otsust tellida 200 kitsa kerega lennukit Boeingult. Scherer lisas, et IAG ei olnud ametlikku hanget kitsa kerega lennuki osas teinud.