Mais vedas Finnair Tartu-Helsingi liinil 2173 reisijat, mis on 4% rohkem kui samal perioodil 2018. aastal. Populaarseimaks sihtriigiks on läbi Helsingi lennates Saksamaa.

- Tartu-Helsingi liini teenindab Finnair ATR 72 tüüpi lennukiga.
- Foto: Wikipedia
„Meil on väga hea meel tõdeda, et uus Tartu liini lennuplaan on reisijate poolt väga hästi vastu võetud, mida võib järeldada kasvava reisijate arvu järgi,“ ütles AS Tallinna Lennujaama turundusdirektor Eero Pärgmäe.
„Eesti on Finnairile oluline turg. Meil on hea meel teatada suurenenud kliendinõudlusest veidi hiljem kui aasta pärast seda, kui Finnair uut lennugraafikut Tartu lennujaamas esitles,” ütles Finnairi Ida-Euroopa ja Baltimaade juht Arunas Skuja.
„Praegune lennugraafik võimaldab ärireisijatel ühe päevaga jõuda Euroopa peamistesse sihtkohtadesse läbi Helsingi. Lisaks kuuele iganädalasele lennule Tartusse teenindab Finnair Helsingist kuni 9 lendu päevas, mis teeb Finnairist ühe parima valikuga lennufirma eestlaste jaoks, kes soovivad lennata erinevatesse sihtkohtadesse üle maailma,“ lisas Skuja.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Aasta jooksul on kõige populaarsemad Finnairi sihtkohad Tartust olnud jätkulendudel Brüssel, Pariis, London ja München. Suurim arv reisijaid lendab Saksamaale, kuna Finnair teenindab seal seitset erinevat lennujaama.
Hommikune lend väljub Tartust kell 05.35 ja saabub Helsingisse kell 06.20, pakkudes reisijatele kuni 35 erinevat lennuliini kolme tunni jooksul. Helsingi-Tartu lend väljub kell 00.05 ja saabub Tartusse kell 00.50. Lennud toimuvad 6 korda nädalas.
Regulaarne lennuliiklus Tartust Helsingisse algas 2011. aasta oktoobris, kui kahe linna vahel hakkas lendama Flybe. 2015. aasta mais alustas marsruudi teenindamist Finnair.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.