• 23.04.19, 14:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti on Euroopa autoturu prügikast

Eesti kasutatud autode turul liigub väga palju Euroopast imporditud avariilisi sõidukeid, mille vigasid ei ole heast hinnast pimestatud ostja tähele pannud. Mõnikord ei jõua 3000 eurot ja alla selle maksnud sõiduk isegi müügiplatsilt ära sõita.
Automüüjaid ühendava AMTELi tegevjuhi sõnul peab uus valitsus mõtlema, kuidas tõhusamalt kontrollida Euroopast tulevate kasutatud sõidukite tausta, kuna kohalikule järelturule jõuab palju avariilisi sõidukeid.
  • Automüüjaid ühendava AMTELi tegevjuhi sõnul peab uus valitsus mõtlema, kuidas tõhusamalt kontrollida Euroopast tulevate kasutatud sõidukite tausta, kuna kohalikule järelturule jõuab palju avariilisi sõidukeid.
  • Foto: Karli Saul
Autode müügi- ja teenindusettevõtete liidu (AMTEL) juht Arno Sillat ütles, et liit tegi juba eelmisel aastal kõigile poliitilistele jõududele ettepaneku mõelda ühiselt välja, kuidas vältida autonduses Euroopa prügikasti staatust. „Me oleme juba seal, aga nüüd tuleb välja mõelda, kuidas sellest välja ronida,“ märkis Sillat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele