Käesoleva aasta esimese kvartaliga on airBaltic lennutanud üle 110 000 Eesti reisija, mis on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ligi kolmandiku võrra enam, täpsemalt 32%.

- airBalticu tegevjuht Martin Gauss.
- Foto: Postimees/Scanpix
“Oleme täielikult pühendunud Eesti turu huvidele ning ka märtsis hoidsime Tallinna lennujaamas esimese lennufirma positsiooni,” tõdes airBaltic’u juhatuse esimees Martin Gauss.
Kokku on airBaltic lennutanud 2019. aasta esimese kvartaliga läbi oma Euroopa, Skandinaavia, Venemaa, SRÜ riikide ja Kesk-Ida lennuvõrgustiku 818 129 reisijat, mis tähendab 12% suurust kasvu.
Tallinnast pakub airBaltic otselende Amsterdami, Berliini, Londonisse, Oslosse, Pariisi, Stockholmi, Viini, Vilniusesse, samuti aga mugavat lennuühendust läbi Riia. Saabuva juuni alguses käivitatakse kolm uut otselendu - Malagasse, Brüsselisse ja Kopenhaagenisse.
Lisaks kuulutas airBaltic välja ka 13. otselennu käivitamise Eesti pealinnast Salzburgi, Austriasse. Hooajaline otselend kahe linna vahel alustab tööd 21. detsembril 2019.
airBaltic’u koduturuks on Baltikumi kolm pealinna, millest lennufirma pakub rohkem kui 70 erinevat sihtkohta Euroopas, Skandinaavias, SRÜ ja Kesk-Ida riikides. Suvel 2019 käivitab airBaltic Riiast veel viis uut sihtkohta, milleks on Lviv, Dublin, Stuttgart, Kos ja Menorca.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.