• 17.01.19, 11:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taxify alustab täna tegevust Kohtla-Järvel ja Jõhvis

Euroopa juhtiv transpordiplatvorm Taxify laieneb Ida-Virumaal. Alates tänasest saab tellida Taxify ka Jõhvis ja Kohtla-Järvel. Järgmine eesmärk on laieneda Võrru ja Valka.
Taxify takso
  • Taxify takso
  • Foto: Andras Kralla
Kohtla-Järvel ja Jõhvis elab kokku pea 50 000 inimest ning linnakeskuseid lahutab vaid 10-minutine sõit.
“Kui piirkonnas on hobijuhte, kes soovivad Taxify platvormiga liituda, siis see on lihtne. Tuleb läbida treening, vormistada dokumendid elektrooniliste kanalite kaudu ja laadida äpp,” ütles Taxify Eesti tegevjuht Aleksei Kolesnikov. Kohta-Järve ja Jõhvi juhtidele kehtib jaanuaris hinnagarantii, mis tähendab, et juht saab iga sõidu eest vähemalt 5 eurot kätte. 
Klientidele on sõidualustustasu Kohta-Järvel ja Jõhvis 1.80 eurot, kilomeetri hind 39 senti ja minuti hind 13 senti, sõidu minimaalne maksumus on 2.50 eurot. Taxify teenusega tutvumiseks kehtib Kohta-Järvel ja Jõhvis jaanuarikuu jooksul klientidele sooduspakkumine – esimesed kolm sõitu on 20 protsenti soodsamad, maksimaalne soodustus on 2 eurot ja viiskümmend senti.  

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kolesnikovi sõnul on Taxify strateegia Eestis laieneda väiksematesse linnadesse, kus võib tekkida huvitav sünergia. “Lisaks Tallinnale pakub Taxify Põhja-Eestis teenust ka Narvas ja Rakveres ning nüüdsest ka Jõhvis ja Kohtla-Järvel. Järgmine eesmärk on laieneda ka Lõuna-Eestis – Võrru ja Valka,” räägib ta.  
Taxify on Euroopa juhtiv transpordiplatvorm, mille eesmärk on muuta linnades liikumine lihtsamaks, kiiremaks ning usaldusväärsemaks. 2013. aastal asutatud Eesti tehnoloogiaettevõte tegutseb täna rohkem kui 25 riigis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele