• 16.01.19, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinn peab leidma kahe nädalaga 125 bussijuhti

Tallinna linn lõpetab lepingu 11 bussiliini teenindava makseraskustes ettevõttega MRP Linna Liinid. See tähendab, et raad peab kiiremas korras leidma liinidele uue vedaja.
MRP Linna Liinid buss Balti Jaama peatuses.
  • MRP Linna Liinid buss Balti Jaama peatuses.
  • Foto: Andras Kralla
MRP Linna Liinid saatis linnavalitsusele kirja, kus palus endaga sõlmitud lepingu lõpetada alates 1. veebruarist, ütles abilinnapea Kalle Klandorf pressikonverentsil, kirjutab Postimees.
Tallinna Linnatranspordi ASi juht Deniss Boroditš ütles, et nad kavatsevad lähiajal sõlmida kokkuleppe, et võtta MRP liinid enda alla. Selle tarvis on ettevõttel vaja kahe nädala jooksul hankida juurde 50 bussi ja 125 bussijuhti. Lähiajal kuulutab TLT selleks välja ka hanked.
MRP Linna Liinid teenindab Tallinnas 11 liini. Firma käes on bussiliinid nr 2, 12, 13, 20, 20A, 25, 39, 49, 57, 59 ja 65. Ülejäänud liinidel veab sõitjaid TLT, Tallinnas kokku on umbes 80 bussiliini.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Postimehest.
Äripäev kirjutas oktoobris, et Tallinna linnalt miljoneid eurosid dotatsiooniraha saava bussivedaja MRP Linna Liinid maksuvõlg on suvest saadik kerkinud kui pärmi peal, skandaalse Tartu ärimehe Aivo Pärnaga seotud ettevõte oli toona riigile võlgu üle paarsaja tuhande euro.
Ettevõtte juhatuse liige Rein Vinni kinnitas siis, et ettevõttel läheb hästi, suhted pankade ja liisingufirmadega on tema sõnul normaalsed ning ka maksuvõlg saab lähemal ajal tasutud.
Sellest saad lugeda siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele