Pärnu maakohus kuulutas esmaspäeval välja ettevõtja Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii pankroti.

- Saaremaa Laevakompanii praam Muhumaa Virtsu sadamas.
- Foto: Andres Haabu
Saaremaa Laevakompanii pankroti väljakuulutamist taotles samuti Vjatšeslav Leedole kuuluv AS Holostovi Kinnisvarahaldus ning veel kaks osaühingut, kirjutas
ERRi uudisteportaal.
Kohus liitis pankrotiavaldused üheks menetluseks ja määras asjas ajutiseks pankrotihalduriks Veli Kraavi. Halduri aruande kohaselt on Saaremaa Laevakompanii kohustuste suurus üle 20 miljoni euro.
Kohus leidis, et Saaremaa Laevakompanii on maksejõuetu ning ei suuda rahuldada võlausaldaja nõudeid ja see suutmatus ei ole ajutine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
AS Saaremaa Laevakompanii (SLK) loodi 1992. aastal. Kuni 1994. a suveni tegeleti kaubavedudega, põhiliseks kaubaartikliks oli paberipuidu ja puistematerjali vedu Eestist mitmetesse välisriikidesse, kirjeldab ettevõte oma tegevust kodulehel.
1. oktoobrist 1994 sai SLK põhitegevusalaks reisijate ja sõidukite vedu parvlaevadega, kui ettevõte võitis Eesti suuremate saarte ja mandri vaheliste parvlaevaliinide operaatori leidmiseks korraldatud riigihanke.
2016. aasta oktoobrist korraldab parvlaevaliiklust Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa liinidel Tallinna Sadama tütarettevõte TS Laevad OÜ.
Autor: Äripaev
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.