30 oktoober 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

TOP: Riigihankesüsteem veab sõitjateveo sektori alla

Linnaliinibuss.  Foto: Tairo Lutter/Scanpix

Nii Autoettevõtete Liit kui ka Transporditöötajate Ametiühing tõdevad, et aastad 2017 ja 2018 on olnud transpordisektori jaoks keerukad. Märksõnadeks on tihe konkurents, riigihangete alapakkumised, bussijuhtide puudus, sektori madal töötasu ja bussijuhtidega käsunduslepingute sõlmimine.

Transporditöötajate Ametiühingu juhatuse esimees Üllar Kallas nendib, et transpordisektor oli 2017. aastal väga pingeline. „Aasta möödus tihedas konkurentsis, mis puudutas nii pakutavate teenuste hindasid kui ka ettevõtete erinevaid lahendusi hindade optimeerimiseks. Näiteks ei olnud harvad olukorrad, kus toimus tankimine odavama kütusega maades.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu Logistikauudised erilehe PDFidele
  • Ligipääsu Transpordi ja logistika infolehele
  • Jaga lugu:
    LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

    Logistikauudised.ee toetajad:

    Tõnu Tramm
    Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
    Hedi Meigas
    Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
    Lilia Roos
    Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee