• 08.05.18, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üleminek elektrile kulgeb veokitööstuses eri radu

Maailma autotööstuses toimub justkui korrapäratu Browni liikumine, kus iga tootja püüab üleminekul elektriajastule leida optimaalseim lahendus. Kelle jaoks on lahendus CNG, kes panustab elektrihübriididele.
DAF Ecochamps Concept
  • DAF Ecochamps Concept
  • Foto: DAF
Eestis on viimasel ajal räägitud palju CNG raskeveokitest, kaks uhiuut maagaasil töötavat Iveco Stralist on jõudnud ka juba Eestisse. Lisaks arendatakse meil aina jõulisemalt siinset gaasitanklate võrgustikku ning tulevik tundub olevat justkui helge ja veofirmadel võiks kulude alandamise kursil olla kindel siht silme ees. Üldjoontes sama teed (küll pisut erinevate tehnoloogiliste lahenduste laudu) on läinud ka enamik teistest veokitootjatest: Mercedes-Benz, MAN, Scania ja Volvo ning viimase tuules ka tolle sõsartootja Renault.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele