Euroopa veokitootjad on võtnud eesmärgiks leida ühiselt lahendusi veokiliikluse optimeerimiseks ilma, et selleks oleks vaja teha suuri investeeringuid eraldi taristusse. Välja on töötatud European Truck Platooning süsteem, ehk koondnimetusega ENSEMBLE projekt.

- DAF testimas European truck Platooning süsteemi.
- Foto: Tõnu Tramm
Väikeste vahedega teineteise sabas sõitvad veokid saavad lähiajal igapäevaseks nähtuseks, sest nõnda liikudes on võimalik kokku hoida kütust, saastada vähem loodust, vähendada juhtide väsimust ning parandada maanteede läbilaskevõimet.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.