• 03.05.18, 15:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BLRT Grupp soetas Eesti suurima eriveoki

BLRT Grupp soetas Eesti esimese 500-tonnise kandevõimega, 24 meetri pikkuse ja 7 meetri laiuse KAMAG 580 eriveoki, mis läks ettevõttele maksma ühtekokku 1 140 000 eurot.
KAMAG 580
  • KAMAG 580
  • Foto: BLRT Grupp
Laevatehase piires veoseid vedades tuleb rakendada eritehnikat ja erilahendusi. 500-tonnise kandevõimega KAMAG tööstusveoki abil saab transportida suuremõõtmelisi tooteid: uue põlvkonna kalakasvatuspargaseid, raskeid metallkonstruktsioone, sildade komponente, avamere-, gaasi- ja naftatööstuse seadmeid.
„See investeering on järjekordne samm lähiaastateks kavandatud BLRT Grupi arengustrateegia elluviimisel, mis võimaldab kontserni ettevõtetel Marketex Marine ja Marketex Offshore Constructions viia ainulaadsete seadmete ja suuremõõtmeliste tarindite tootmise uuele tasemele,“ selgitab BLRT Grupi juhatuse esimees Veronika Ivanovskaja.
Selliste parameetritega uus hüdrauliline eriveok on ainuke omataoline Eestis. KAMAG’i iseloomustab hea manööverdusvõime piiratud alaga ruumides. Laadimisel võib ta toime tulla ka kraana abita, mis tähendab, et KAMAG on võimeline sõitma oma veosega tugede alla.
24 meetri pikkune ja 7 meetri laiune raskeveok toimetati 15 päevaga Saksamaa lõunaosas Baden-Württembergi liidumaal paiknevast Ulmi linnast merd mööda Belgia sadamalinna Antwerpenisse, seejärel Paldiskisse, kus ta tõsteti raskeveohaagisele ja toodi Tallinnasse, BLRT Grupi tootmisalale Koplis.
Kontsern on ka varem kasutanud KAMAG veovahendit. See on järjekorras juba teine laevade ja muude raskete konstruktsioonide transpordiks mõeldud veok Eestis, esimene võimaldab vedada kuni 214 tonni kaaluvaid koormaid. Kontsernile kuuluvas Klaipeda laevatehases kasutatakse suurte laevaplokkide transportimiseks samuti kolme KAMAG eriveokit kandevõimega 160, 250 ja 550 tonni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 09.05.25, 13:21
Topauto avas Tartus Lõuna-Eesti esimese CUPRA Garage müügisalongi
2
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
3
Uudised
  • 21.04.25, 12:01
Saadaval on 4,7 miljonit eurot, autovedajaid jätab see aga külmaks
Seitsme kuuga on välja antud alla veerandi kogusummast, mistõttu toetust pikendati taas ja laiendati ka taotlejate ringi
4
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
5
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
6
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele