• 20.03.18, 10:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa–Läti liini vastu leige huvi

Eile Saarte koostöökogule esitletud Saaremaa–Läti laevaühendust käsitleva uuringu koostajad leiavad, et hiljemalt sel sügisel tuleks välja kuulutada riigihange, mis näitaks ära tegeliku huvi kavandatava liini vastu.
Sea Wolf Express, kes katsetab tekranoplaanidega, on huviline ka Roomassaare–Riia liinil.
  • Sea Wolf Express, kes katsetab tekranoplaanidega, on huviline ka Roomassaare–Riia liinil.
  • Foto: RDC Aqualines
Uuringu käigus saadeti võimaliku käitamishuvi kohta päring 16 välisfirmale, kellest ei vastanud mitte ükski, kirjutab Saarte Hääl. Uuringu koostajad Aado Keskpaik ja Jüri Sakkeus möönsid esitluse järel küsimustele vastates, et huvipuuduse taga on kaks probleemi – sesoonsus ehk liini nähakse toimivana vaid suveperioodil, ja turu suurus, õigemini selle väiksus.
Viiest päringu saanud Eesti ettevõttest reageeris kolm, kellest reaalselt on praegu Mõntu–Ventspilsi liini vastu huvi olemas Kihnu Veeteedel oma parvlaevaga Reet.
Roomassaare–Riia liini opereerimise vastu avaldas uuringu käigus huvi aga firma Sea Wolf Express OÜ, kes on varem lubanud Tallinna ja Helsingi vahel testida ekranoplaane ehk vee kohal liikuvaid sõidukeid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Lätiga ühenduse loomisest Saarte Häälest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele