Eile Saarte koostöökogule esitletud Saaremaa–Läti laevaühendust käsitleva uuringu koostajad leiavad, et hiljemalt sel sügisel tuleks välja kuulutada riigihange, mis näitaks ära tegeliku huvi kavandatava liini vastu.

- Sea Wolf Express, kes katsetab tekranoplaanidega, on huviline ka Roomassaare–Riia liinil.
- Foto: RDC Aqualines
Uuringu käigus saadeti võimaliku käitamishuvi kohta päring 16 välisfirmale, kellest ei vastanud mitte ükski, kirjutab
Saarte Hääl. Uuringu koostajad Aado Keskpaik ja Jüri Sakkeus möönsid esitluse järel küsimustele vastates, et huvipuuduse taga on kaks probleemi – sesoonsus ehk liini nähakse toimivana vaid suveperioodil, ja turu suurus, õigemini selle väiksus.
Viiest päringu saanud Eesti ettevõttest reageeris kolm, kellest reaalselt on praegu Mõntu–Ventspilsi liini vastu huvi olemas Kihnu Veeteedel oma parvlaevaga Reet.
Roomassaare–Riia liini opereerimise vastu avaldas uuringu käigus huvi aga firma Sea Wolf Express OÜ, kes on varem lubanud Tallinna ja Helsingi vahel testida ekranoplaane ehk vee kohal liikuvaid sõidukeid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Loe pikemalt Lätiga ühenduse loomisest
Saarte Häälest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.