Ministriga india visiidil käinud sõidukitele nutilahendusi loova CoModule’i kaasasutaja loodab, et saab peagi allkirjastada lepingu rikšade tootjaga.

- CoModule'i rikšad Indias.
- Foto: Erakogu
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo ärivisiidil Indiasse kohtus Eesti äridelegatsioon üle 400 India ettevõttega ning Eesti ettevõtjate sõnul oli visiit edukas, teatas ministeerium.Sõidukitele nutilahendusi loova CoModule’i kaasasutaja ja äriarenduse juhi Teet Praksi sõnul oli nende peamine eesmärk India turgu valideerida, vahendas ministeeriumi pressiteade. “India on meile seni paistnud eksootiline ja kauge, mistõttu oli meie jaoks oluline kohalikku turgu kõigepealt tundma õppida. EASi korraldatud äriseminaridel Indias oli meie vastu ootamatult suur huvi. Lisaks õnnestus meil kohtuda ka ühe suurima kaherattaliste tootjaga, kellega loodetavasti saame peagi lepingu allkirjastada,“ ütles Praks. „Samuti oli vinge oma silmaga ära näha meie seadmetega varustatud taksoteenust osutavad rikšad, mis Delhi tänavatel juba sõidavad.“
„Eesti-India vahelised ekspordisuhted on seni seisnenud peamiselt kaupade vahetamises, kuid märksa suurem potentsiaal on e-teenuste müügil,“ kommenteeris delegatsiooni juhtinud ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo. „India ei ole kindlasti lihtne turg ning kohalike sõnul sõltub ärisuhete loomine endiselt paljuski riigivõimude vahelistest kontaktidest,“ ütles Palo.Ministri juhitud äridelegatsioon osales kolmes India linnas, Delhis, Chennais ja Mumbais, äriseminaridel, konverentsidel, messil ja vastuvõttudel, ning lisaks toimusid India ettevõtjatega kohtumised eraldi.Äridelegatsiooni kuulusid ettevõtted Comodule, Guardtime, Velmenni, TransferFriend, Jobbatical ja EnLife ning EASi, e-residentsuse ja Work In Estonia programmi esindajad.
Autor: Äripaev
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.