Veebruaris kasvas uute tarbesõidukite müük võrreldes eelmise aasta sama kuuga 9,8%, kokku müüdi 492 tarbesõidukit, teatab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL).

- Citroen Berlingo
- Foto: Citroen
Automarkidest oli populaarseim tarbesõiduk Citroen 64 sõidukiga, järgnesid Renault ja Toyota, vastavalt 59 ja 46 müüdud tarbesõidukiga. Veokite segmendis olid edukaimad Volvo (31) ja Scania (28).
Uute sõiduautode müük kasvas veebruaris aga veelgi rohkem, võrreldes 2017. aasta veebruariga tervelt 21,2%. Kokku müüdi veebruaris Eestis 1907 uut sõiduautot, suurima osakaalu moodustasid väiksema keskklassi autod (23,4%). Jätkuvalt on populaarsed ka keskmised ja väiksemad maasturid, mille osakaal oli vastavalt 21,1% ja 14,7%.
Uute sõiduautode osakaal kõigist veebruaris esmaregistreeritud autodest oli 57%. Eksporti läks 85 sõiduautot. Uusi elektriautosid müüdi veebruaris 6 ja hübriide 93. Gaasilisaseadmega (CNG ja LPG) sõiduautosid ostsid tarbijad kokku 19.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Populaarseimaks automargiks oli veebruaris Toyota, milliseid müüdi 277. Järgnesid Škoda ja Renault, vastavalt 209 ja 192 sõiduautoga. Mudelite seast oli edukaim Renault Clio 85 autoga, järgnesid Škoda Octavia ja Toyota RAV4, vastavalt 74 ja 62 autoga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.