Veebruaris kasvas uute tarbesõidukite müük võrreldes eelmise aasta sama kuuga 9,8%, kokku müüdi 492 tarbesõidukit, teatab Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Eesti Liit (AMTEL).

- Citroen Berlingo
- Foto: Citroen
Automarkidest oli populaarseim tarbesõiduk Citroen 64 sõidukiga, järgnesid Renault ja Toyota, vastavalt 59 ja 46 müüdud tarbesõidukiga. Veokite segmendis olid edukaimad Volvo (31) ja Scania (28).
Uute sõiduautode müük kasvas veebruaris aga veelgi rohkem, võrreldes 2017. aasta veebruariga tervelt 21,2%. Kokku müüdi veebruaris Eestis 1907 uut sõiduautot, suurima osakaalu moodustasid väiksema keskklassi autod (23,4%). Jätkuvalt on populaarsed ka keskmised ja väiksemad maasturid, mille osakaal oli vastavalt 21,1% ja 14,7%.
Uute sõiduautode osakaal kõigist veebruaris esmaregistreeritud autodest oli 57%. Eksporti läks 85 sõiduautot. Uusi elektriautosid müüdi veebruaris 6 ja hübriide 93. Gaasilisaseadmega (CNG ja LPG) sõiduautosid ostsid tarbijad kokku 19.
Populaarseimaks automargiks oli veebruaris Toyota, milliseid müüdi 277. Järgnesid Škoda ja Renault, vastavalt 209 ja 192 sõiduautoga. Mudelite seast oli edukaim Renault Clio 85 autoga, järgnesid Škoda Octavia ja Toyota RAV4, vastavalt 74 ja 62 autoga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.