• 07.09.17, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Halduskohus jättis Reidi tee ehitusloa jõusse

Tallinna Halduskohus ei rahuldanud MTÜ Eesti Roheline Liikumine kaebust, millega taotleti Reidi tee teisele etapile Tallinna Linnaplaneerimise Ameti poolt 21.04.2017 väljastatud ehitusloa tühistamist, teaatas Tallinna Halduskohus.
Reidi tee skeem
  • Reidi tee skeem Foto: KProjekt
Reidi tee teine etapp kujutab endast 1,7 km pikkuse sõidutee ehitamist, mis algab Ahtri ja Jõe tänava ristmikult ning lõppeb Russalka monumendi juures Pirita tee ja Narva mnt ristmikul.
Tallinna Kommunaalamet kuulutas 29.08.2017 välja riigihanke Reidi tee ehitamiseks pakkumuste esitamise tähtajaga 20.10.2017. Hankes on Reidi tee ehituse mõlemad etapid koos ja tööde periood on 460 päeva alates lepingu allkirjastamisest.
1,7-kilomeetrine Reidi tee hakkab kulgema Jõe ja Ahtri tänava ristmikult läbi sadama-ala ja mööda rannaäärt Russalka ristmikuni. Vabariigi Valitsuse 19.02.2015 korraldusega nr 93 kinnitatud perioodi 2014 – 2020 transpordi infrastruktuuri arendamise investeeringute kava kohaselt on Reidi tee ehituse abikõlbulikuks kogumaksumuseks 28,5 miljonit eurot, millest 85 protsenti kaetakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.
Kohus märkis otsuses, et ehitusloale esitatud kaebusega ei saa enam nõuda kehtivates üldplaneeringutes määratud tee asukoha muutmist.  Kohus ei nõustunud kaebajate peamise väitega, et Tallinna linn oleks pidanud läbi viima uue keskkonnamõjude hindamise. Tegevusloa andjal oli 2007. aastal läbiviidud keskkonnamõjude hindamise ja mitmete hilisemate ekspertarvamuste põhjal piisavalt teavet otsustamaks, kas Reidi tee ehitamine on arvestades kaasnevaid keskkonnamõjusid eelkõige inimestele, merekeskkonnale ja kaitstavatele kultuuriväärtustele lubatav.  Kohus tugines sealjuures ka asjaolule, et Keskkonnaamet, kui tee-ehitusest puudutatud kaitstavate parkide valitseja, andis ehitusloale oma kooskõlastuse.
Reidi tee esimest etappi, ehitust Ahtri ja Jõe tänava ristmikust kuni Pikksilma tänavani, keegi kohtus ei vaidlustanud.
Otsusele võib menetlusosaline esitada apellatsiooni hiljemalt 6. oktoobril 2017. Kohtu poolt kaebajale antud esialgne õiguskaitse, mis peatas ehitusloa kehtivuse, lõppes kohtuotsuse tegemisega.  Uue taotluse saab vajadusel esitada ringkonnakohtule.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 10:36
Digitaalne revolutsioon laonduses: Directo teenus WMS Direct aitas Farron Tehnika laoprotsessid uuele tasemele
Tänapäeva kiirelt arenevas ärimaailmas mängib tehnoloogia tööprotsesside efektiivsuse tõstmises olulist rolli. Üks selline uuenduslik lahendus, millest lõikavad suurt kasu mitmed ettevõtted, on Directo uus laohaldussüsteemi liides WMS Direct, mis on loodud spetsiaalselt Directo kasutajatele, kes tegelevad laomajanduse, kaupade liigutamise ja tootmisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele