• 07.09.17, 13:40
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Halduskohus jättis Reidi tee ehitusloa jõusse

Tallinna Halduskohus ei rahuldanud MTÜ Eesti Roheline Liikumine kaebust, millega taotleti Reidi tee teisele etapile Tallinna Linnaplaneerimise Ameti poolt 21.04.2017 väljastatud ehitusloa tühistamist, teaatas Tallinna Halduskohus.
Reidi tee skeem
  • Reidi tee skeem
  • Foto: KProjekt
Reidi tee teine etapp kujutab endast 1,7 km pikkuse sõidutee ehitamist, mis algab Ahtri ja Jõe tänava ristmikult ning lõppeb Russalka monumendi juures Pirita tee ja Narva mnt ristmikul.
Tallinna Kommunaalamet kuulutas 29.08.2017 välja riigihanke Reidi tee ehitamiseks pakkumuste esitamise tähtajaga 20.10.2017. Hankes on Reidi tee ehituse mõlemad etapid koos ja tööde periood on 460 päeva alates lepingu allkirjastamisest.
1,7-kilomeetrine Reidi tee hakkab kulgema Jõe ja Ahtri tänava ristmikult läbi sadama-ala ja mööda rannaäärt Russalka ristmikuni. Vabariigi Valitsuse 19.02.2015 korraldusega nr 93 kinnitatud perioodi 2014 – 2020 transpordi infrastruktuuri arendamise investeeringute kava kohaselt on Reidi tee ehituse abikõlbulikuks kogumaksumuseks 28,5 miljonit eurot, millest 85 protsenti kaetakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kohus märkis otsuses, et ehitusloale esitatud kaebusega ei saa enam nõuda kehtivates üldplaneeringutes määratud tee asukoha muutmist.  Kohus ei nõustunud kaebajate peamise väitega, et Tallinna linn oleks pidanud läbi viima uue keskkonnamõjude hindamise. Tegevusloa andjal oli 2007. aastal läbiviidud keskkonnamõjude hindamise ja mitmete hilisemate ekspertarvamuste põhjal piisavalt teavet otsustamaks, kas Reidi tee ehitamine on arvestades kaasnevaid keskkonnamõjusid eelkõige inimestele, merekeskkonnale ja kaitstavatele kultuuriväärtustele lubatav.  Kohus tugines sealjuures ka asjaolule, et Keskkonnaamet, kui tee-ehitusest puudutatud kaitstavate parkide valitseja, andis ehitusloale oma kooskõlastuse.
Reidi tee esimest etappi, ehitust Ahtri ja Jõe tänava ristmikust kuni Pikksilma tänavani, keegi kohtus ei vaidlustanud.
Otsusele võib menetlusosaline esitada apellatsiooni hiljemalt 6. oktoobril 2017. Kohtu poolt kaebajale antud esialgne õiguskaitse, mis peatas ehitusloa kehtivuse, lõppes kohtuotsuse tegemisega.  Uue taotluse saab vajadusel esitada ringkonnakohtule.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Enimloetud

1
Uudised
  • 10.10.25, 14:21
ELEA korraldab pikemate autorongide demopäeva
2
TOP
  • 25.09.25, 09:25
Autotranspordi TOPi esikohaomanik: turul käib pidev võitlus
3
Uudised
  • 13.10.25, 11:51
Galerii: “Kriisilogistika päev 2025
Olulisim küsimus: miks pole logistikaettevõtted ETO nimekirjas?
4
Uudised
  • 09.10.25, 12:13
Järjekordne BLSi juhatuse liige lahkus ametist
BLS on kümme aastat järjest kahjumit saanud
5
Uudised
  • 13.10.25, 13:27
Hiina vastas USAle: mitmed laevad pöördusid nädalavahetusel tagasi
Sadamatasud kasvavad ka USA börsil noteeritud mitteameerika päritolu laevandusfirmadele
6
Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele