• 28.08.17, 18:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liikluskindlustuse kahjum väheneb hinnatõusu arvelt

Tänavu esimesel poolaastal oli liikluskindlustus jätkuvalt kahjumis, kuigi liikluskindlustuse aastamakse on eelmise aastaga võrreldes tõusnud keskmiselt 10 eurot, teatas Liikluskindlustuse Fond.
Liikluskindlustuse kahjum väheneb hinnatõusu arvelt
  • Foto: Andras Kralla
Kui eelmise aasta kuue kuuga said kindlustusandjad liikluskindlustuselt 4,4 miljonit eurot kahjumit, siis tänavu samal perioodil on kahjum vähenenud 1,7 miljoni euroni.
„Kahjumi vähenemine on tingitud asjaolust, et liikluskindlustuse hinnad on hakanud tõusma, kuid kindlustusjuhtumite arv ja keskmine kahju on jäänud eelmise aastaga võrreldes samale tasemele,“ ütles Liikluskindlustuse Fondi juhatuse esimees Mart Jesse pressiteates.
Kui 2016. aastal oli keskmine liikluskindlustuse aastamakse 112 eurot, siis tänavu esimesel poolaastal oli see 122 eurot.
„Hinnatõus ei ole kellelegi meeltmööda, kuid liikluskindlustuse hinnamuudatus ei ole kindlasti suurendanud kõikide sõidukiomanike kindlustusmakseid. Makse on kasvanud kindlasti isikutel, kes on põhjustanud hiljuti kindlustusjuhtumi,“ ütles Gjensidige sõidukite kindlustuse tootejuht Marko Privoi. „Kui liikluskindlustus ei ole enam kahjumis, raugeb ka hinnatõusu surve. Kindlustusmaksete suurenemist saab kaudselt pidurdada iga liikleja, kui ta on liikluses tähelepanelik ja arvestab teiste liiklejatega,“ lisas Privoi.
ERGO riskijuhi Kaido Naaritsa sõnul on hinnatõusul mitmeid objektiivseid põhjuseid, näiteks sõidukid muutuvad järjest nutikamateks ja seega ka varuosad kallimateks.
„On märgata, et turul toimuv liikluskindlustuse hindade tõus on aktiveerinud paljusid kliente otsima endale sobivaimat kindlustusandjat, mistõttu vaadatakse üha rohkem ka nende kindlustusandjate poole, keda maaklerkanalid ei vahenda. Samuti valivad kliendid üha enam lühema kehtivusega kindlustuspoliise, et oleks võimalik autoga seonduvaid kulusid pikema ajaperioodi peale hajutada, ilma et aastane kulu sellest suureneks,“ sõnas Swedbanki liiklus- ja kaskokindlustuse valdkonnajuht Kristjan Ahven.
Kõige enam liikluskindlustuse juhtumeid oli Harju, Tartu ja Ida-Viru maakonnas, arvuliselt vastavalt 10 156, 1 923 ja 1 091 juhtumit.
LKFi 2017. aasta esimese poole statistika liikluskindlustuse kohta leiad siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 21.04.25, 12:01
Saadaval on 4,7 miljonit eurot, autovedajaid jätab see aga külmaks
Seitsme kuuga on välja antud alla veerandi kogusummast, mistõttu toetust pikendati taas ja laiendati ka taotlejate ringi
2
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
3
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
4
TOP
  • 02.05.25, 13:58
TOP: kõige enam käivet kaotanud automüüjad 2025 I kvartalis
Lisatud ka käibe kasvu TOP
5
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
6
Uudised
  • 13.05.25, 09:34
Läti taustaga kasutatud autode müüja rajab Eestisse kolm uut müügiesindust

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele