Rahvuslik lennukompanii Nordica toob seoses Eesti eesistumisega mitmele liinile suuremad lennukid kasvatades istekohtade arvu ajutiselt kuni 80 protsenti, teatas Nordica.

- Peamiselt teenindavad Nordica liine hetkel CRJ900d.
- Foto: Nordica
Seoses Eesti eesistumisega suureneb septembris ja oktoobris Tallinnasse lendavate väliskülaliste arv ning seda mitmel Nordica liinil. Kodumaine lennufirma vastab nõudluse kasvule, alustades septembri algusest opereerimist 162-kohalise Boeing 737-400 tüüpi lennukiga. Lennuk liisitakse koos meeskonnaga oma koostööpartnerilt LOTilt ja asendatakse hiljem Bul Air 148-kohalise Boeing 737-300-ga. Lennukid hakkavad lendama peamiselt Tallinn-Brüssel liinil. Suuremad lainerid toovad endaga kaasa kuni 80%-lise istekohtade arvu kasvu. Lisaks Boeingule alustab Nordica suuremate sõlmjaamade vahel ajutiselt opereerimist 100-istekohaline Fokker 100, mis liisitakse lennufirmalt Carpatair.
Nordica turundus- ja kommunikatsioonijuhi Toomas Uibo sõnul on lennuettevõte leidnud koostöös oma partneritega head võimalused pakkuda mitmel liinil rohkem istekohti. “Kuna iga lennukitüüp nõuab eriettevalmistust nii pilootidelt kui ka salongipersonalilt, siis äkilist ja lühiajalist nõudluse kasvu on otstarbekas rahuldada täisteenuse hankimisega”, lisas Uibo. Lennufirma jälgib pidevalt lennukite täituvust eesistumise perioodil ja on valmis nõudluse muutustele operatiivselt reageerima.
Seotud lood
Hiljuti 15 lennu ärajätmisega kõmu tekitanud rahvusliku lennukompanii Nordica reisijate arv oli ka ka augustis üle 60 000, teatas ettevõte.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.