Jaanuari lõpus Tallinna–Helsingi liinile tulnud Megastar on tõusnud kõige suurema reisijate arvuga laevaks Läänemerel – poole aasta vältel on Megastariga reisinud ligi 1,1 miljonit inimest, mis on keskmiselt 6000 inimest päevas, teatas Tallink.
“Pool aastat tagasi lubasime, et Megastar avab kiirlaevade uue ajastu. Kui me vaatame reisijate huvi ja neilt saadud vastukaja, meeskonna panust laeva igapäevasel haldamisel, pardal pakutavate teenuste ja toodete valikut ning laeva tehnoloogiat ja saavutatud tehnilisi tulemusi, siis uus ajastu Tallinna–Helsingi liinil on alanud,” märkis Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Margus Hunt.
Megastar on teise Helsingi liinil sõitva kiirlaevaga Star võrreldes kolmandiku võrra võimsam ja mahutab kokku 2800 reisijat, kuid tema jalajälg keskkonnale on Tallinki teatel sama või isegi väiksem. Sõites ei erita laev heitgaasides enam vääveloksiide ega tahmaosakesi ning ka lämmastikoksiidide ning süsinikdioksiidi tase on vähenenud.
Megastari maksumus ulatus 230 miljoni euroni, mis on viimastel aastatel üks suuremaid investeeringuid Eesti erasektoris. Megastar on 212 meetrit pikk ja mahutab 2800 reisijat ehk on sama lai ja mahukas kui
Tallinki üks suurimaid kruiisilaevu Baltic Queen. Kütusena kasutab Megastar peamiselt veeldatud maagaasi (LNG), kuid on võimeline liikuma ka diiselkütusega. Laev sõidab kiirusel 27 sõlme.
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
AS Tallink Grupp vedas möödunud kuul 976 165 reisijat, mis on läbi aegade suurim teenindatud reisijate arv, teatas ettevõte. Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kasvas reisijate arv 7,4 protsenti.
AS Tallink Grupp vedas 2017. aasta mais 803 252 reisijat, mis on 0,7% võrra vähem võrreldes eelmise aasta maiga, seisab ettevõtte börsiteates. Veetud kaubaveoühikute maht suurenes 13,1% võrra 32 514 ühikuni ning veetud reisijate sõidukite maht vähenes 7,8%, 95 257 ühikuni.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.