“Pool aastat tagasi lubasime, et Megastar avab kiirlaevade uue ajastu. Kui me vaatame reisijate huvi ja neilt saadud vastukaja, meeskonna panust laeva igapäevasel haldamisel, pardal pakutavate teenuste ja toodete valikut ning laeva tehnoloogiat ja saavutatud tehnilisi tulemusi, siis uus ajastu Tallinna–Helsingi liinil on alanud,” märkis Tallink Grupi müügi- ja turundusdirektor Margus Hunt.
Megastar on teise Helsingi liinil sõitva kiirlaevaga Star võrreldes kolmandiku võrra võimsam ja mahutab kokku 2800 reisijat, kuid tema jalajälg keskkonnale on Tallinki teatel sama või isegi väiksem. Sõites ei erita laev heitgaasides enam vääveloksiide ega tahmaosakesi ning ka lämmastikoksiidide ning süsinikdioksiidi tase on vähenenud.
Megastari maksumus ulatus 230 miljoni euroni, mis on viimastel aastatel üks suuremaid investeeringuid Eesti erasektoris. Megastar on 212 meetrit pikk ja mahutab 2800 reisijat ehk on sama lai ja mahukas kui
Tallinki üks suurimaid kruiisilaevu Baltic Queen. Kütusena kasutab Megastar peamiselt veeldatud maagaasi (LNG), kuid on võimeline liikuma ka diiselkütusega. Laev sõidab kiirusel 27 sõlme.