Praeguste riigivalitsejate kavatsused tekitavad murekohti aina juurde, leiab Maxima Eesti operatsioonidirektor Marko Põder. Veidi üle aasta tegutsenud logistikakeskuse tööga on ta aga enam kui rahul.

- Põder tunnistab, et tööjõud on tõsine probleem. Maximas õnnestus see lahendada tänu koostööle personaliosakonna ja naaberriikide Maxima kolleegidega.
- Foto: Raul Mee
“Piltlikult öeldes: kui aastaid me võtsime tellitud kaupa lennukilt vastu, siis möödunud aasta algusest hakkasime me ise kaupu lennutama. Praeguseks on kõik lennuprotsessid meile selgeks saanud ning päevast päeva me aina täiustame oma vilumusi,” selgitab Põder, kuidas uue logistikakeskuse käivitamine on läinud. Õppida tuli kõigil – kogu jaeketi meeskonnal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.