Praeguste riigivalitsejate kavatsused tekitavad murekohti aina juurde, leiab Maxima Eesti operatsioonidirektor Marko Põder. Veidi üle aasta tegutsenud logistikakeskuse tööga on ta aga enam kui rahul.

- Põder tunnistab, et tööjõud on tõsine probleem. Maximas õnnestus see lahendada tänu koostööle personaliosakonna ja naaberriikide Maxima kolleegidega.
- Foto: Raul Mee
“Piltlikult öeldes: kui aastaid me võtsime tellitud kaupa lennukilt vastu, siis möödunud aasta algusest hakkasime me ise kaupu lennutama. Praeguseks on kõik lennuprotsessid meile selgeks saanud ning päevast päeva me aina täiustame oma vilumusi,” selgitab Põder, kuidas uue logistikakeskuse käivitamine on läinud. Õppida tuli kõigil – kogu jaeketi meeskonnal.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.