„Arvan, et neile makstakse preemiat – kes suudab rohkem ridu toota, see saab ka rohkem raha,“ kritiseeris uusi seadusi tootvaid ametnikke autovedajate liidu juht Toivo Kuldkepp.

- Toivo Kuldkepp.
- Foto: Andres Haabu
„Mida siin mõelda? On tunne, et käib võistlus: milline ametkond suudab rohkem seadusi toota. Küll tolliseadus, küll transpordiseadus… Eelmisi seadusi pole veel jõutud rakendada, aga nemad mõtlevad juba uusi välja… Arvan, et neile makstakse preemiat selle eest, et nad toodaksid uusi regulatsioone. Said valmis midagi arusaamatut ja võid raha kasseerida,“ ironiseeris Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) juht Kuldkepp, pidades silmas 19. juunil algatatud autoveoseaduse uue eelnõu arutelu, kirjutab
Äripäev.
Kuldkepp nendib, et iseenesest pole tal autovedude seaduse muudatuse vastu midagi – selles on arvestatud ka ERAA arvamuste ja ettepanekutega, nii et võib välja tuua ka üht-teist positiivset. „Positiivne on see, et vastutus lasub nüüd ka kaubasaatjal. Kui ma ei eksi, siis praeguses seaduses puudub isegi teoreetiline võimalus, et kaubasaatjal oleks mingigi vastutus,“ selgitas Kuldkepp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Täna võeti Riigikogus vastu autoveoseadus, mille eesmärk on luua kaasaegne ning teiste seadustega kooskõlastatud kord. Uuel aastal jõustuv seadus reguleerib autovedude korraldamist ja kehtestab nõuded autovedudega seotud inimestele ja ettevõtetele.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.