• 21.04.17, 15:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Läti hakkab kergitama kütuseaktsiisi

Läti rahandusministeerium kaalub tõsta kütuseaktsiisi, et osaliselt kompenseerida eelarvekadu, mille tekitas uue maksureformi käivitamine, vahendas Äripäev Läti raadiot.
Läti hakkab kergitama kütuseaktsiisi
  • Foto: Heija-Liis Ristikvi
pane tähele
Kui soovid teada, kui paljud Eesti ettevõtted tangivad hetkel Lätis, tule Kütuseturu aastakonverentsile, kus esitleme selleaastast kütuseturu uuringut. Eripakkumine kehtib veel vaid täna.
Vaata siia!
Ehkki valitsusel pole veel ühest seisukohta, käib jutt võimalusest tõsta kütuseaktsiisi tulevast aastast kuni 2021. aastani.
Kütuseaktsiisi tõstmine on hädavajalik meede, rõhutab rahandusministeerium, kelle arvestuste järgi jääb uue maksureformi tõttu laekumata 235 miljonit eurot aastas ning seda kadu võiks hüvitada just tarbimismakse tõstes.
„Üks maksustrateegiaid on kanda osaliselt maksukoorem töötajatelt tarbimisele, seepärast me olemegi ette võtnud aktsiisiküsimuse, ja mitte ainult kütuse, aga ka kõigi teiste aktsiiside oma. Teiseks on aktsiisi puhul juba olemas graafik, kuidas see tõusma hakkab. Nii et see pole mingi uus algatus – niikuinii on vastu võetud otsus seda muuta. See tähendab, et aktsiisi tõstmine on plaaniline,“ kommenteeris rahandusministri nõunik Juris Spiridonovs.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Äripäevast.
Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele