Viking Line’i parvlaev Rosella läbis nädalaga uuenduskuuri BLRT Grupi Tallinna laevaremonditehases ning asus tänasest kaheks nädalaks Tallinn-Helsingi liinile, teatas BLRT Grupp.

- M/S Rosella
- Foto: Viking Line
Pärast edukat remonti Tallinnas asuvas BLRT Grupi laevaremonditehases asus Soome laevakompanii Viking Line parvlaev Rosella 16. jaanuaril Tallinn-Helsingi liinile. M/S Rosella asendab kuni 30. jaanuarini Viking XPRSi.
Seitsme päeva jooksul remonditi torustikke, paigaldati vettpidav klinkett- ehk liuguks ning tehti muid töid.
Parvlaev on ehitatud Wärtsilä Turu laevatehases. 136,1 meetrit pikk ja 24,2 meetrit lai laev mahutab 1500 reisijat ja 340 sõiduautot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viking Line'i kodulehe andmetel siirdus Tallinna-Helsingi vahel sõitev Viking XPRS omakorda uuenduskuurile Lõuna-Rootsi, Landskrona laevatehasesse 16.–30.01.2017. Ette võetakse suuremad ja väiksemad remonditööd ning muudatused – osad nähtavad, osad mitte nii väga.
Reisiparvlaeva Rosella on 2003. aastast alates korrapäraselt BLRT Grupi laevaremonditehastes tehniliselt hooldatud ning moderniseeritud.
BLRT Grupp on üks suurimaid tööstuskontserne Läänemere regioonis. BLRT Grupi koosseisu kuulub kolm laevaremonditehast: Tallinn Shipyard Eestis, Western Shiprepair Leedus ja Turku Repair Yard Soomes. Nad osutavad tervikteenuseid laevade remondi ja moderniseerimise valdkonnas seitse päeva nädalas ööpäev läbi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viking Line'i teatel vähendasid ettevõtte käivet laevastiku ulatuslikud uuendused ning väiksem nõudlus.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.