Veokeid müüvad ettevõtted ennustavad järgmiseks aastaks tänavusega sarnast nõudlust, ent sellele aastale iseloomulikku kiiret kasvu pole praegu näha.

- Tänavu kümne kuuga on Eestis ostetud 251 veokit Volvo FH, millega on see mudel veokite TOPis esikohal.
- Foto: Volvo
“Kui vaadata Eesti raskeveokite aastaseid koguturge rohkem kui kümne aasta jooksul, võib tõdeda, et oleme jõudnud suhteliselt stabiilsesse faasi. Viimaste aastate koguturud on kõikunud 700–800 ühiku juures ja vaevalt lähiaastatel stabiilset kiiret kasvu oodatakse, mis jõuaks näiteks üle tuhande ühiku,” rääkis Scania Eesti juhatuse liige Alar Prääm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleva aasta jaanuaris on tarbesõidukeid müüdud juba 553: võrreldes eelmise aastaga lausa 16,2 protsenti rohkem, teatas AMTEL.
Veokimüüjad arvasid aasta alguses, et uute autode müük kasvab tänavu vaid paar protsenti, tegelikult on kasv olnud 22%. Miks?
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.