Veokeid müüvad ettevõtted ennustavad järgmiseks aastaks tänavusega sarnast nõudlust, ent sellele aastale iseloomulikku kiiret kasvu pole praegu näha.

- Tänavu kümne kuuga on Eestis ostetud 251 veokit Volvo FH, millega on see mudel veokite TOPis esikohal.
- Foto: Volvo
“Kui vaadata Eesti raskeveokite aastaseid koguturge rohkem kui kümne aasta jooksul, võib tõdeda, et oleme jõudnud suhteliselt stabiilsesse faasi. Viimaste aastate koguturud on kõikunud 700–800 ühiku juures ja vaevalt lähiaastatel stabiilset kiiret kasvu oodatakse, mis jõuaks näiteks üle tuhande ühiku,” rääkis Scania Eesti juhatuse liige Alar Prääm.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleva aasta jaanuaris on tarbesõidukeid müüdud juba 553: võrreldes eelmise aastaga lausa 16,2 protsenti rohkem, teatas AMTEL.
Veokimüüjad arvasid aasta alguses, et uute autode müük kasvab tänavu vaid paar protsenti, tegelikult on kasv olnud 22%. Miks?
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.