Millal tuleb tunnel? Tunnelist olulisem on tunne, suhtumine, usk ja tahtmine, et Soome lahe piirkond on elujõuline ning maailma parim koht, kirjutab Valdar Liive, EASi välisesindaja Soomes 2004-2015.

- Valdar Liive
- Foto: Andras Kralla
Üldjoontes Eesti ja Soome vahel asjad ju toimivad. Muidugi me ei saa lasta ennast pimestada mõttest, et kõik on hästi, endiselt võiks Eesti ja Soome vahel olla rohkem ühiseid projekte, isiklikke kontakte ja usaldust.
Oluline on, kuidas me paistame ühise majanduspiirkonnana kaugemale. Selles kontekstis ei saa kunagi liiga palju rõhutada vajadust koos reisijate meelitamiseks. Soomlastel on programm Stopover Finland, mis tulevikus võiks oluliselt suuremas mahus hõlmata ka Eesti turismisektoris tegutsejaid.
Kogu arvamuslugu loe
Äripäevast.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sweco EST OÜ teatas, et osaleb teostatavusuuringus, mis uurib võimaliku Tallinn-Helsingi tunneli erinevaid tehnilisi lahendusi. Uuringu viivad läbi kolm konsultatsioonifirmat Sweco, Amberg Engineering ja WSP ühiselt.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.