• 07.12.16, 16:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soome lahe tunne(l)

Millal tuleb tunnel? Tunnelist olulisem on tunne, suhtumine, usk ja tahtmine, et Soome lahe piirkond on elujõuline ning maailma parim koht, kirjutab Valdar Liive, EASi välisesindaja Soomes 2004-2015.
Valdar Liive
  • Valdar Liive
  • Foto: Andras Kralla
Üldjoontes Eesti ja Soome vahel asjad ju toimivad. Muidugi me ei saa lasta ennast pimestada mõttest, et kõik on hästi, endiselt võiks Eesti ja Soome vahel olla rohkem ühiseid projekte, isiklikke kontakte ja usaldust.
Oluline on, kuidas me paistame ühise majanduspiirkonnana kaugemale. Selles kontekstis ei saa kunagi liiga palju rõhutada vajadust koos reisijate meelitamiseks. Soomlastel on programm Stopover Finland, mis tulevikus võiks oluliselt suuremas mahus hõlmata ka Eesti turismisektoris tegutsejaid.
Kogu arvamuslugu loe Äripäevast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 06.03.17, 10:33
Jätkub Tallinn-Helsingi tunneli teostatavusuuring
Sweco EST OÜ teatas, et osaleb teostatavusuuringus, mis uurib võimaliku Tallinn-Helsingi tunneli erinevaid tehnilisi lahendusi. Uuringu viivad läbi kolm konsultatsioonifirmat Sweco, Amberg Engineering ja WSP ühiselt.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele