Pakiroboteid arendav eestlaste idu Starship Technologies lõi käed Mercedes-Benziga, kellega hakkavad robotite emalaeva välja töötama.

- Starshipi pakirobotitele ehitab emalaeva Mercedes.
- Foto: Starship Technologies
“Robotid peavad kusagil elama, keegi peab neid kaubaga laadima ja patareisid vahetama. Neil peab jaam olema. Tegime simulatsioone ja tundus, et kõige õigem, kui jaam oleks ratastel – kaubik sõidab kaubaga piirkonda, kus robotid liiguvad ja kaup pannakse robotitesse,” lausus Starshipi ärijuht Allan Martinson.
Kas detsembris või jaanuaris – Martinson ei mäleta, millal täpsemalt –, kui Starship Mercedese inimestega kokku sai, selgus, et sakslastel on huvitavaid ideid. Nimelt on Mercedeses tööl grupp, mis tegeleb tuleviku transpordisüsteemidega. “Mõlemal klikkis kohe,” meenutas Martinson Mercedesega ühise keele leidmist. “Kindlasti ei olnud nii, et oleksime Mercedese ukse taga haledasti kraapinud.”
Mercedes-Benz Vans juht Volker Mornhinweg sõnas, et nad näevad kaubarobotite töö arendamises suurt tulevikupotentsiaali. Robovani loomine on tema hinnangul kindel viis, kuidas kaupade kohaletoimetamist tõhusamaks muuta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
NB! Lisatud on ka video.
Autor: Äripaev
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.