Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uus süsteem keerab kauplejate loogika pea peale
Tarnija juhitav kaubavaru keerab tavapärase kaupade varustamise loogika kaubanduses pea peale, ütles TTÜ tarneahela õppetooli hoidja Hele Hammer.
VMI ehk tarnija juhitav kaubavaru keerab TTÜ tarneahela õppetooli hoidja Hele Hammeri ütlust mööda tavapärase kaupade varustamise loogika kaubanduses pea peale.
Foto: Raul Mee
Tarnija juhitav kaubavaru (VMI) annab Hammeri sõnul võimaluse kokku hoida väga palju aega ja kulusid ning tekib võimalus üheskoos tarbija nõudlusele kiiremini reageerida, kirjutab 14. juuni Äripäev logistika rubriigis.
Tallinna Tehnikaülikooli logistikainstituudi tudeng Triinu Kollamaa uuris oma lõputöö raames VMI-d (kaubavarude täiendamine tarnija poolt) kui üht võimalikku kaupluse varustamise strateegiat Eestis.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.