Tallinna Lennujaama turundusjuht Eero Pärgmäe ütles eelmisel nädalal ELEA üldkoosolekul esinedes, et sellel nädalal algavad läbirääkimised airBalticuga, millised on lennufirma järgmised uued sihtkohad Tallinnast

- Tallinna Lennujaama turundusjuht Eero Pärgmäe alustab airBalticuga läbirääkimisi uute sihtkohtade üle Tallinnast.
- Foto: Eiko Kink
Pärgmäe sõnul on airBaltic investorilt raha kätte saanud ja nad tahavad Tallinnast lennata 11 liinil. „Minu küsimus, millised on viis järgmist,“ rääkis Pärgmäe. Ta ütles, et airBalticuga algavadki läbirääkimised viie järgmise sihtkoha üle. „Me ei taha, et nad avaksid samu liine Nordicaga. See ületrumpamine ei ole kasulik,“ lausus ta. Nordica puhul ei ole küll veel teada, milline saab olema nende talvine lennuplaan.
Pärgmäe rääkis ka, et teadlikult ei taheta Tallinna sisse võtta ka väga palju odavlennufirmasid, kuna siis kaotatakse palju väiksemate lennufirmade ühendusi. Ta möönis, et naaberriikide lennujaamad kasvavad Tallinna lennujaamast kiiremini, kuid selle põhjuseks on reisijad, kes käivad välismaal tööl. Meil on see turuosa Tallinna Sadamas, kust käiakse Helsingis tööl, rääkis Pärgmäe.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
airBaltic teatas, et temast on saanud Eestis suurim lennufirma, kuna vedas aprillis Tallinna lennujaamast rohkem reisijaid kui kohalik lennuettevõte Nordica.
Teist kuud järjest jääb Eesti riigile kuuluv Nordica lõunanaabritele alla.
Juulikuus teenindas Tallinna Lennujaam ligi 228 000 reisijat, regulaarreisijate arv vähenes mullusega võrreldes ühe protsendi eelkõige seoses pakkumise vähenemisega regulaarlendudel.
Tallinna Lennujaama uue turundusdirektorina asus ametisse endine majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi transpordi asekantsler Eero Pärgmäe.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.