Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
STATISTIKA: Läänemere idakalda sadamad hädas kaubamahtude langusega
Läänemere idakaldal on peale Tallinna sadama kaubamahtude langusega hädas ka teised sadamad. Võrreldes eelmise aasta jaanuariga liikus tänavu Läänemere idakalda sadamates 1,43 miljonit tonni kaupa vähem.
Läänemere idakalda sadamates langes aasta esimesel kuul kaubamaht eelmise aastaga võrreldes 4,5%. Oli vaid kolm sadamat, mis suutsid oma kaubamahte kasvatada. Üllatuslikult on Ust-Luga asemel Baltimere tiigriks tõusnud Klaipeda sadam, mis saavutas jaanuaris oma kõigiaegade suurima kaubamahu 3,34 miljonit tonni. Seda oli 320 tuhande tonni võrra rohkem, kui eelmise aasta jaanuaris ja ületas ka oma tegevuse algusest peale regiooni kiiremat kasvu näidanud Venemaa Ust-Luga sadamat.
Tallinna Sadama aprillikuu kaubamaht oli 1,83 miljonit tonni, mis oli eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 0,22 miljonit tonni ehk 11% väiksem tulemus, teatas Tallinna Sadam pressiteates.
Tänavu esimeses kvartalis veeti Eestit läbivas transiidikoridoris märkimisväärselt vähem kaupu kui mullu sama perioodi jooksul, teatas Logistika ja Transiidi Assotsiatsioon.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.