Autor: Logistikauudised.ee • 15. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

VAATA PILTE: Majutuslaevast liinilaevaks

Tallinn-Helsingi liinile naasnud Silja Europa.
Autor: Harro Puuslid

Pühapäevast naases Tallinn-Helsingi liinile renoveeritud Silja Europa. Vahepeal majutuslaevana tegutsenud alus ehitati liinireiside jaoks ümber. Vaata pilte, milline on Silja Europa sisemus nüüd.

Vahepeal Austraalias majutuslaevana tegutsenud Silja Europal ehitati ümber reisijatekajutid. Suurimad ümberehitustööd puudutasid laeva 7. ja 8. tekki, kus asuvad poed, restoranid ja baarid. Tallinki müügi- ja turundusdirektori Margus Hundi sõnul oli renoveerimise näol tegu mahuka tööga, sest laeva reisijatealad muudeti ujuvhotellist taas kauniks reisilaevaks.

Mitmeid kuid kestnud renoveerimistööd saavad lõpu 28. märtsil.

Kajutite arvult maailma suurimate hulka kuuluv ro-ro alus Silja Europa on ehitatud Saksamaal aastal 1993. Silja Europa pikkus on 202 meetrit, laius 33 meetrit ning ta võtab korraga peale üle 3000 reisija. Laeval on kuus erinevat kajutiklassi, viis restorani, kaks baari ja ööklubi, ilusalong ja saun ning neli poodi. Alusel on kõrgeim jääklass 1A Super ning maksimumkiirus 21,5 sõlme. Laeva autotekk mahutab 932 liinimeetrit sõidukeid ja kaubaveoühikuid.

Autor: Harro Puusild
Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077