Pühapäevast naases Tallinn-Helsingi liinile renoveeritud Silja Europa. Vahepeal majutuslaevana tegutsenud alus ehitati liinireiside jaoks ümber. Vaata pilte, milline on Silja Europa sisemus nüüd.

- Tallinn-Helsingi liinile naasnud Silja Europa.
- Foto: Harro Puuslid
Vahepeal Austraalias majutuslaevana tegutsenud Silja Europal ehitati ümber reisijatekajutid. Suurimad ümberehitustööd puudutasid laeva 7. ja 8. tekki, kus asuvad poed, restoranid ja baarid. Tallinki müügi- ja turundusdirektori Margus Hundi sõnul oli renoveerimise näol tegu mahuka tööga, sest laeva reisijatealad muudeti ujuvhotellist taas kauniks reisilaevaks.
Mitmeid kuid kestnud renoveerimistööd saavad lõpu 28. märtsil.
Kajutite arvult maailma suurimate hulka kuuluv ro-ro alus Silja Europa on ehitatud Saksamaal aastal 1993. Silja Europa pikkus on 202 meetrit, laius 33 meetrit ning ta võtab korraga peale üle 3000 reisija. Laeval on kuus erinevat kajutiklassi, viis restorani, kaks baari ja ööklubi, ilusalong ja saun ning neli poodi. Alusel on kõrgeim jääklass 1A Super ning maksimumkiirus 21,5 sõlme. Laeva autotekk mahutab 932 liinimeetrit sõidukeid ja kaubaveoühikuid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Silja Europa
Seotud lood
Tallinki puhaskasumi ootamatult suur langus teises kvartalis valmistas aktsiat katvatele analüütikutele korraliku pettumuse. Laevafirma aktsia hind langes värskete majandustulemuste peale 5,8% võrra.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.