Jant Šoti odavbussifirma Superbusi liiniloa taotlusega on läinud nii kaugele, et Superbus uurib loa saamise üle otsustama pidanud maanteeameti reedese koosoleku protokolli. Õigust reisijaid vedada pole neil veel ikka.
Bussiäri Ryanairiks nimetatud Šoti Superbuss pakub väga odavaid piletihindu, mis arusaadavalt võib konkurendid närvi ajada. Superbusi Eesti üksuse (OÜ Bus Transport Holding) ja Soomes tegutseva Superbusi brändi Onnibusi soomlasest juht Lauri Helke on veendunud, et Eesti Maanteeamet arutab nende taotlust turuliidri ja Maanteeameti ühistranspordi osakonna juhataja Kirke Williamsoni endise ülemuse Hugo Osulaga ning ütleb, et maanteeameti töökultuuris vohab nõukogudeaegne korruptsioon.
Williamson tõrjub kõik süüdistused kokkumängust Osulaga ja kinnitab, et maanteeamet on täiesti sõltumatu ning ükski bussiettevõte nende otsuseid mõjutada ei saa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Superbusi Eesti juhi Lauri Helke sõnul ei rikkunud nende tegevust Eestis korruptsioon, vaid maanteeameti bürokraatia.
Bussiturg avaneb šotlase Brian Souteri odavbussifirmaga ebavõrdseks võitluseks, ütles ASi Sebe tütarettevõtte Eesti Buss juht Gunnar Obolenski. Võitluses jäävad Obolenski hinnangul ellu vaid tugevamad.
7. augustil toimus Maanteeametis liinilubade komisjon, kus oli arutlusel 11 erinevat taotlust vedajatelt Bus Transport Holding OÜ, AS Taisto Transport, Ekspress-Auto L OÜ, MK Autobuss AS, Arilix OÜ, Presto OÜ ja GoBus AS.
SuperBus.com avab koostöös sõsarettevõttega PolskiBus.com oma esimese bussiliini Eestist Tallinna ja Varssavi liinil.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.