• 21.04.15, 10:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Võlgnike tuleb järjest juurde

Kliendid lasevad arvetel üha sagedamini üle tähtaja minna, nentis logistikaettevõtte CF&S Estonia juhatuse liige Harri Rästas, nimetades ühe lahendusena kauba panti võtmist.
Rästase sõnul tekivad sellised juhtumid tavaliselt makromajanduslikust olukorrast. “Keeruline on anda ühest retsepti, kuidas seda vältida, sest igas juhtumis on oma nüansid,” kinnitas ta. Kõige lihtsam, kuidas end maksmata jätmise eest kaitsta, oleks Rästase sõnul töötada ettemaksuga. Logistikas muidugi on võimalus survestada võlglast ka tema kaupade pantimisega, kui veod konkreetsele kliendile toimuvad regulaarselt ja kaubad on logistikapartneri valduses.”
Rästas lisas, et alati survestamine ei õnnestu, eriti kui turul toimetavad nn kalamehed, kes tellivad igalt firmalt näiteks vaid ainult ühe veo ja siis kõigile võlgu jäävad.
Loe edasi Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele