• 20.02.15, 09:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Klaipedos Nafta allkirjastas koostöölepingu Bomin Lindega

Leedu ettevõte Klaipedos Nafta ja Saksamaa firma Bomin Linde LNG sõlmisid vastastikuse mõistmise memorandumi, mis näeb ette tihedat koostööd loodusliku maagaasi turu edendamisel ning infrastruktuuride arendamisel, kirjutas Baltic Course.
Bomin Linde LNG kavatseb kasutada Klaipeda naturaalse maagaasi terminaale, et turustada oma saadetisi Läänemere piirkonnas. Koos uuritakse võimalusi arendada ühine LNG punkerlaeva projekt. Alus pakuks LNG punkerdamisteenust piirkonnas ning transpordiks gaasi Klaipeda jaotuspunkti või teistesse Läänemere terminaalidesse.
Klaipedos Nafta alustas jaanuaris edukalt kommertstegevusega oma LNG terminaalides ning pakub maagaasi ladustamise teenuseid. Ettevõte plaanib ehitada maaaluse LNG jaotusjaama sadama territooriumile, mis võimaldab pakkuda punkerdamist teenust ja gaasi ümberlaadimist mahutautodele, mille abil saab teenindada Baltiriikide ja Poola aina suurenevat LNG nõudlust.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 09.02.16, 14:44
Klaipeda sadam kasvab vedelkauba toel
Klaipeda sadama kaubamahud kasvasid jaanuaris võrreldes eelmise aastaga 5,1%. Kasvu on sadamale toonud vedelkauba mahtude järsk kasv.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele