Venemaa piiriteenistus tõkestas eile Leedu numbrimärkidega autode sissesõidu riiki.
Baltic-Course kirjutab, et Leedu välisministeerium on teinud järelpärimise Venemaa suursaadik Aleksandr Udaltsovile, kuid ei ole siiani mingit ametlikku vastust saanud. Ministeeriumile teadaolevatel andmetel on Venemaa karmistanud piiriületusnõudeid Leedu sõidukitele, samuti kõigile sõidukitele, mis veavad Leedu ettevõtete kaupa.
Tänaseks on probleemid laienenud ka Leedu numbrimärkidega autodele, kes on soovinud riiki siseneda Lätist või Valgevenest.
Leedu Rahvusvahelise Maanteevedajate Liidu president Algimantas Kondruseviciuse sõnul tegutseb Venemaal üle 700 Leedu ettevõtte ning kahe riigi vahel liigub üle 8000 sõiduki.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kõrgentatud kontroll Leedu numbrimärkidega veoautodele Venemaale sissesõiduks jätkub. Leedu ei ole saanud ühtegi ametlikku selgitust, kirjutab Batlic-Course.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.