DHL Freight teatas, et väikesaadetiste (LTL) tariifid tõusevad 2015. aastal kuni 5%, kirjutas EPNDVV.com.
Ettevõtte teatel viivad nad hinnatõusu läbi, et katta võrgustiku ülalpidamiseks kasvanud väliskulusid. Ettevõtte kinnistusel on nad alates 2013. aastast ka investeerinud rohkem kui ükski teine väikesaadetiste transporditeenuse pakkuja automatiseerimisse, võrgu kvaliteeti ja klienditeenindusse. DHL Freight tegevdirektori Amadou Diallo sõnul seisab nende valdkond silmitsi märkimisväärsete väliskulude tõusuga ning turuosalised saavad jätkata nõutava tasemega teenusekvaliteedi pakkumist ja investeeringutega tehnoloogiasse, kui osad kulud antakse edasi.
Peamised kuluallikad kodumaiste ja rahvusvaheliste väikesaadetiste veoturul on suurest palgatõusust tingitud autojuhtide puudus, suuremad halduskulud, kindlustuse ja keskkonna maksud (nt MARPOL), samuti on vähenenud keskmine saadetise suurus ja suurenenud tarnesagedus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saksa posti- ja logistikafirma Deutsche Post DHL teatas neljanda kvartali puhaskasumi langusest kõrgemate maksumäärade tõttu.
DHLi Rootsi ja Põhjamaade juht Peter Hesslin ütles Autovedajate Aastakonverentsile antud videointervjuus, et veo- ja logistikateenuste osutajad haletsevad tihti ennast liigselt diislihinna tõusmise pärast.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.