DHL Freight teatas, et väikesaadetiste (LTL) tariifid tõusevad 2015. aastal kuni 5%, kirjutas EPNDVV.com.
Ettevõtte teatel viivad nad hinnatõusu läbi, et katta võrgustiku ülalpidamiseks kasvanud väliskulusid. Ettevõtte kinnistusel on nad alates 2013. aastast ka investeerinud rohkem kui ükski teine väikesaadetiste transporditeenuse pakkuja automatiseerimisse, võrgu kvaliteeti ja klienditeenindusse. DHL Freight tegevdirektori Amadou Diallo sõnul seisab nende valdkond silmitsi märkimisväärsete väliskulude tõusuga ning turuosalised saavad jätkata nõutava tasemega teenusekvaliteedi pakkumist ja investeeringutega tehnoloogiasse, kui osad kulud antakse edasi.
Peamised kuluallikad kodumaiste ja rahvusvaheliste väikesaadetiste veoturul on suurest palgatõusust tingitud autojuhtide puudus, suuremad halduskulud, kindlustuse ja keskkonna maksud (nt MARPOL), samuti on vähenenud keskmine saadetise suurus ja suurenenud tarnesagedus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saksa posti- ja logistikafirma Deutsche Post DHL teatas neljanda kvartali puhaskasumi langusest kõrgemate maksumäärade tõttu.
DHLi Rootsi ja Põhjamaade juht Peter Hesslin ütles Autovedajate Aastakonverentsile antud videointervjuus, et veo- ja logistikateenuste osutajad haletsevad tihti ennast liigselt diislihinna tõusmise pärast.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.