DHL Freight teatas, et väikesaadetiste (LTL) tariifid tõusevad 2015. aastal kuni 5%, kirjutas EPNDVV.com.
Ettevõtte teatel viivad nad hinnatõusu läbi, et katta võrgustiku ülalpidamiseks kasvanud väliskulusid. Ettevõtte kinnistusel on nad alates 2013. aastast ka investeerinud rohkem kui ükski teine väikesaadetiste transporditeenuse pakkuja automatiseerimisse, võrgu kvaliteeti ja klienditeenindusse. DHL Freight tegevdirektori Amadou Diallo sõnul seisab nende valdkond silmitsi märkimisväärsete väliskulude tõusuga ning turuosalised saavad jätkata nõutava tasemega teenusekvaliteedi pakkumist ja investeeringutega tehnoloogiasse, kui osad kulud antakse edasi.
Peamised kuluallikad kodumaiste ja rahvusvaheliste väikesaadetiste veoturul on suurest palgatõusust tingitud autojuhtide puudus, suuremad halduskulud, kindlustuse ja keskkonna maksud (nt MARPOL), samuti on vähenenud keskmine saadetise suurus ja suurenenud tarnesagedus.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saksa posti- ja logistikafirma Deutsche Post DHL teatas neljanda kvartali puhaskasumi langusest kõrgemate maksumäärade tõttu.
DHLi Rootsi ja Põhjamaade juht Peter Hesslin ütles Autovedajate Aastakonverentsile antud videointervjuus, et veo- ja logistikateenuste osutajad haletsevad tihti ennast liigselt diislihinna tõusmise pärast.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.