DHLi Rootsi ja Põhjamaade juht Peter Hesslin ütles Autovedajate Aastakonverentsile antud videointervjuus, et veo- ja logistikateenuste osutajad haletsevad tihti ennast liigselt diislihinna tõusmise pärast.
Hesslini arvates on väävlidirektiivi mõju maanteetranspordi hindadele 5-10%. „Lõpptarbija peab selle lihtsalt üle elama,“ lausus Hesslin.
Ta leidis, et väävlidirektiivi kehtestamine on õige samm, sest me peame oma planeedi eest hoolitsema ja tagama, et meie tegevuse mõju kekskonnale oleks võimalikult väike. „See on õiglane ja seda hinda tuleb maksta. Ei ole mõtet ennast haletseda, sest see on vajalik samm ja me peame selle astuma,“ rääkis Hesslin.
Hesslin rääkis intervjuus ka muutustest kaubavoogudes Põhjamaades ja Baltiriikides, vastas küsimusele, kas ta näeb trendi, et Aasiasse viidud tootmist tuuakse taas Euroopasse tagasi, kirjeldas muutusi laotrendides, hindas, kas Eesti on valmis 25-meetriste autorongide kasutusele võtmiseks ning andis autovedajatele soovitusi 2015. aasta eelarve koostamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
https://www.youtube.com/watch?v=WqhNLgHCO7U&feature=youtu.be
Koos eestikeelse tõlkega näeb videointervjuud
SIIT.
Autovedajate Aastakonverents toimus 15. oktoobril. Konverentsi toimumist toetasid Volvo Estonia, Neste Oil, EMT ja Lumikko.
Seotud lood
Saksa posti- ja logistikafirma Deutsche Post DHL teatas neljanda kvartali puhaskasumi langusest kõrgemate maksumäärade tõttu.
DHL Freight teatas, et väikesaadetiste (LTL) tariifid tõusevad 2015. aastal kuni 5%, kirjutas EPNDVV.com.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.