Alates tänasest võtab Eesti Post kasutusele uue rahvusvahelise nime Omniva. Eesti Posti kaubamärk jääb teenusekanali kaubamärgina tähistama postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis, teatas Omniva.
AS Eesti Post alustab tänavu suvest Eestis, Lätis ja Leedus rahvusvahelise logistikaettevõtte olemust väljendava kaubamärgi Omniva samm-sammulist kasutuselevõttu, mille alt pakutakse kõiki kaasaegseid info- ja logistikateenuseid. Omniva saab ka ettevõtte uueks rahvusvaheliseks nimeks.
Nime vahetuse eesmärk on tugevdada ettevõtte konkurentsivõimet, anda arusaadavalt edasi rahvusvahelise logistikaettevõtte eristuvat olemust. Uuel kaubamärgil põhineva ühtse nime alla koondatakse kõik tütarettevõtted nii Eestis kui ka piiri taga. Omniva kaubamärgi alla koonduvad senised logistika- ja e-teenuste kaubamärkide all pakutud teenused, nagu Post24 pakiautomaadid, ELS kullerteenus, Kirjakeskus ja eArvekeskus. Eesti Posti kaubamärk jääb teenusekanali kaubamärgina tähistama postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis.
Ettevõtte juhatuse esimehe Aavo Kärmase sõnul on praeguseks kohalikust postifirmast saanud erinevaid kanaleid siduv kõik-ühes ehk omnikanali-lahendust pakkuv logistikapartner, mis tegutseb Eestis, Lätis ja Leedus kui ka kaugemalgi.
“Info ja kaupade kättetoimetamiseks oleme sidunud digitaalsed ja füüsilised kanalid. Edukaks tegutsemiseks piiri taga on vajalik uus turundusstrateegia ja rahvusvaheline nimi, mis ei seostu ainult ühe riigiga. Tegutsedes ühise kaubamärgi all kõigis kolmes koduturu riigis – Eestis, Lätis ja Leedus – on meie tegevus klientidele ja koostööpartneritele arusaadavam, paraneb tütarettevõtete vaheline koostöö ja lihtsustub tegevus eri turgudel,” selgitas Kärmas.
Esimeses järjekorras jõuab klientideni uue sisu ja vormiga e-teenindus. Uuendustega seoses investeeritakse nii teenuste arendamiseks kui ka kaubamärgi väljavahetamiseks 140 000 eurot ning töid teostatakse koostöös partneritega Division, Nortal jt.
Seotud lood
Uue rahvusvahelise nime Omniva kasutusele võtmisest teatanud AS Eesti Post kasvatab oma ärisid Lätis ja Leedus kordades ning plaanib seal alustada infologistika teenuste pakkumisega.
Auditeeritud majandustulemuste kohaselt kasvas logistikaettevõtte Eesti Post müügitulu mullu 6%, kasvu peamiseks veduriks olid e-kaubandusega seotud teenused.
Auditeerimata majandustulemuste põhjal kasvas Eesti Posti müügitulu mullu kaheksa protsenti, ulatudes 56 miljoni euroni.
Eesti Post paigaldab Lätti ja Leetu lisaks olemasolevaile 19 pakiautomaati, millega automaatide võrgustiku võimsus kasvab ligi 60%.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.