Saarte lennuühenduse parandamise ühe võimaliku variandina on välja pakutud mõte tuua liinile lennuk, mis hakkaks lendama nii Saaremaa kui ka Ruhnu vahet.
“Esimesed sammud on selles suunas tehtud, kõik väikelennuväljade hanked tehakse üheskoos ja siis on võimalik, et see üks lennuk hakkab lendama Tallinna–Kuressaare, Tallinna–Kärdla ja Kuressaare–Ruhnu vahet,” ütles
Saarte Häälele Tallinna lennujaama regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla.
Tema sõnul leidub maailmas 20kohalisi lennukeid, mis suudavad lendu tõusta ka 600 meetri pikkuselt murukattega rajalt, nagu Ruhnu oma. Praegu Kuressaare lende teenindava ASi Avies 18kohaline Jetstream vajab 1200meetrist lennurada. Ka olevat uued lennukid mugavad ja väiksema kütusekuluga.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi nõunik Rasmus Ruuda ütles, et idee tasandil on räägitud mitmest võimalusest, kuidas saaks lennuühendust saartega parandada. “Täna on täpsemalt rääkida aga veel vara,” lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.