Saarte lennuühenduse parandamise ühe võimaliku variandina on välja pakutud mõte tuua liinile lennuk, mis hakkaks lendama nii Saaremaa kui ka Ruhnu vahet.
“Esimesed sammud on selles suunas tehtud, kõik väikelennuväljade hanked tehakse üheskoos ja siis on võimalik, et see üks lennuk hakkab lendama Tallinna–Kuressaare, Tallinna–Kärdla ja Kuressaare–Ruhnu vahet,” ütles
Saarte Häälele Tallinna lennujaama regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla.
Tema sõnul leidub maailmas 20kohalisi lennukeid, mis suudavad lendu tõusta ka 600 meetri pikkuselt murukattega rajalt, nagu Ruhnu oma. Praegu Kuressaare lende teenindava ASi Avies 18kohaline Jetstream vajab 1200meetrist lennurada. Ka olevat uued lennukid mugavad ja väiksema kütusekuluga.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi nõunik Rasmus Ruuda ütles, et idee tasandil on räägitud mitmest võimalusest, kuidas saaks lennuühendust saartega parandada. “Täna on täpsemalt rääkida aga veel vara,” lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.