• 01.04.14, 11:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

If hüvitas Blue Siriuse kahjud

Mullu augustis madalikule sõitnud purjeka Blue Siriuse kahjud hüvitas If Kindlustus 190 000 euro ulatuses, millest 50 000 olid päästmiskulud.
Eesti vanim purjelaev Blue Sirius sõitis madalikule 9. augusti õhtul. 20. augustil saadi purjekas madalikult lahti ning transporditi Noblessneri sadamasse, sealt edasi Paljassaare sadamasse ning kuu viimasel päeval tõsteti laev kai peale parandustöid ootama.
Tänaseks oleme välja maksnud hüvitise summas 140 000 eurot ning lisaks ka sügise alguses päästmiskulud 50 000 eurot, teatas If.
Kindlustusfirma varakahjude osakonna juhi Argo Karo sõnul maksti hüvitis välja turuhinna alusel. "Ajaloolise laeva taastamine on väga kulukas ning ajamahukas ettevõtmine. If Kindlustus hüvitas laeva arvestusliku turuväärtuse summas 140 000 eurot ning loodame siiralt, et tulevikus näeme veel Blue Siriust Eesti lipu all seilamas," märkis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Purjelaev Blue Sirius on väikelaeva kindlustusega Ifis kindlustatud alates aastast 2012.
Möödunud aastal hüvitas If 23 väikelaeva kahju. Enamiku kahjude põhjuseks oli sõit karile või madalikule, kolm juhtumit oli põhjustatud tormist ning kahel korral teatati ka vandalismist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele