Eile allkirjastasid maanteeameti ja Läti firma JSC LNK Industries esindajad Nehatu sildade projekteerimiseks ja ehituseks töövõtulepingu, mille järgi valmivad uued Pirita jõe sillad järgmise aasta lõpuks.
Tööd lähevad maksma 4,9 miljonit eurot ja 80% sellest summast tuleb Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.
Maanteeameti projektijuhi Kalmer Helgandi sõnul on linna piiril asuva ja koos sildadega renoveeritava Tallinna-Narva maanteelõigu pikkus kokku 600 meetrit (km 10,2–10,8). „Sildade täpne pikkus selgub projekteerimise käigus, kuid lähteülesande kohaselt on need kaks korda laiemad praegustest sildadest,“ selgitas Helgand, kelle sõnul võimaldavad väljaehitatavad sillad kummalgi suunal neljarajalist liiklust. „Uued sillad tehakse laiemad tulevase Väo sõlme perspektiive silmas pidades,“ selgitas projektijuht.
Vastavalt teehoiukavale aastateks 2014–2020 peaks Väo sõlme ehitus algama 2017. aastal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna-Narva maanteel linna piiril Pirita jõest üleviivatest sildadest linnast välja viiva sõidusuuna laius on praegu 7,7 ja linna suunduva oma 8,5 meetrit, kuid mõlema uue silla liiklusruumi laius aga 17 meetrit, millele on võimalik rajada neli sõidurada. Samuti näeb leping ette projekteerida ning ehitada välja jalg- ja jalgrattateede ühendused mõlemale poole jõge ning ühendada need omavahel sildade alt kulgevate kergsildadega.
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.