• 08.01.14, 13:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas registreerimine laotehnoloogia konverentsile

Avati registreerimine 10. ladustamise ja laotehnoloogia aastakonverentsile. Tänavune konverents kannab pealkirja LAOSEIS 2014: Täitsa pilves! ja keskendub pilvetehnoloogiale.
Konverentsi teemapüstitus "Täitsa pilves!" vihjab, et põhirõhk on täna veel pioneeride pärusmaaks oleval, ent järgneva kümnendi jooksul mitte ainult ladustamist, vaid kogu logistikat ja tarneahelate juhtimist ümberkujundaval pilvetehnoloogial, tutvustas konverentsi peakorraldaja Illimar Paul OÜst Sensei. „Laoseisul keskendume pilvepõhisele laojuhtimisele. Seda Eestis tegutsevate ettevõtete parimate praktikate põhjal, kelle jaoks homne on saabunud juba täna,“ lubas Paul.
Lisaks pilvetehnoloogiale tutvustatakse mitmeid koos selle tehnoloogiaga töötavaid innovaatilisi lahendusi, mis võimaldavad tööprotsesside tootlikkust kordades kasvatada, alandades sealjuures kulusid ning vähendades vigu. „Mõnega neist lahendustest on osalejatel võimalik vahetult tutvuda juubelikonverentsi võõrustava ABB ladudes,“ avaldas Paul.
Konverentsi detailne programm avaldatakse 20. jaanuaril. Kuid juba praegu on kuni 19. jaanuarini võimalik registreeruda konverentsile kõige soodsamate hindadega, säästes iga osaleja kohta 50 eurot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Konverentsile registreerumise hinnad kuni 19. jaanuarini:vähemalt nelja osaleja korral ettevõttest 200 eurot/osaleja (tavahind 250 eurot)
kahe või kolme osaleja korral ettevõttest 250 eurot/osaleja (tavahind 300 eurot)ühe osaleja osalustasu 300 eurot (tavahind 350 eurot)Hindadele lisandub käibemaks 20%.
Registreeruda saab SIIT.
Vaata meeldetuletuseks ka, millised olid esimese LAOSEISu konverentsi ettekanded aastal 2005.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele