Maakondlik liini- ja tellimusvedaja Mulgi Reisid hakkab kandma nime Hansa Liinid. Ettevõtte bussid saavad uue kujunduse, mille keskmes on kutse „Rahvas ratastel“.
Hansa Liinide omanikfirma Hansa Grupi juhatuse liikme Neeme Tammise sõnul on Mulgi Reiside nimevahetuse eesmärk luua tugevam side Hansa Grupi teiste ettevõtetega.
Hansa Liinide juhatuse liige Andres Puskar ütles, et üleminek uuele nimele ja kujundusele toimub järkjärgult. „Oleme alustanud busside ülekleepimist, kuid see võtab aega. Peale busside välimuse ja ettevõtte uue ärinime muid muudatusi reisijate jaoks ei kaasne – samaks jäävad marsruudid, väljumisajad ja bussijuhid,“ ütles ta.
Mulgi Reisid, mille ärinimi ja kaubamärk muutub Hansa Liinideks, on esindatud neljas maakonnas: Viljandi-, Pärnu-, Hiiu- ja Harjumaa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Nimemuutus ootab ees ka emafirmat – senisest NTH Holdingust saab Hansa Grupp. Uue kujunduse saavad ka teised Hansa Gruppi kuuluvad kaubamärgid Hansabuss ja Hansarent.
Hansa Gruppi kuuluvate ettevõtete kogukäive ulatub üle 20 miljoni euro ning grupi ettevõtted pakuvad tööd üle 425 inimesele. Tuleval aastal plaanib Hansabuss investeeringuid bussipargi uuendamisse ca 1,5 miljonit eurot.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.