• 22.08.13, 14:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sebe investeeris uutesse bussidesse ligi 2 miljonit

Narva-Tallinna ning Pärnu-Tallinna liinil alustasid sõitmist uued täistunniekspressi bussid, millesse Sebe investeeris kaks miljonit eurot.
SEBE juhatuse esimehe Kuldar Väärsi sõnul julgustasid investeeringut tegema juba aasta edukalt kasutuses olnud samasugused bussid Tartu-Tallinna liinil.
Uutes Scania Irizar i6 bussides on igal reisijal oma meediaekraan, kust saab vaadata filme ning kuulata muusikat. Väiksematele reisijatele pakub meelelahutuskeskus mänge.
Koos uute bussidega on Sebe bussipargis 14 täistunniekspressi bussi, nende seas ka ratastoolibuss.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 14.08.13, 18:16
SEBE parandas interneti ühendust Täistunniekspressides
SEBE Tallinn-Tartu liinil sõitvates Täistunniekspressi bussides on sellest nädalast uued 4G modemid, mis võimaldavad traadita internetiühenduses varasemast umbes kolm korda kiiremat allalaadimiskiirust.
Uudised
  • 12.09.13, 16:58
Suvi tõi SEBE bussidesse rekordarvu reisijaid
Kolme suvekuu jooksul reisis SEBE kaugliinibussidega rekordiliselt 630 278 inimest, mida on pea kaheksa protsenti enam kui möödunud aasta samal perioodil.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele